Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:50:22 GMT

‌‌اسلامشهر ‌به ۳۵ مدرسه جدید نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۳۱۶

‌‌اسلامشهر ‌به ۳۵ مدرسه جدید نیاز دارد

مدیر آموزش و پرورش ‌اسلامشهر با اشاره به تراکم بالای دانش‌آموزی در این شهرستان گفت: برای اینکه به میانگین شهرستان‌های استان تهران نزدیک شویم نیازمند ۳۵ مدرسه دو شیفته هستیم. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حسینعلی بنار صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس و جشن شکوفه‌ها طی سخنانی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 9 مدرسه با 103  کلاس که بخشی از آن برای نخستین بار افتتاح می‌شود و بخشی نیز شیفت دوم آن افتتاح می‌شود با 3 هزار و 800 دانش‌آموز در مدارس نوساز مشغول به تحصیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد مدارس دولتی و غیردولتی در اسلامشهر بیان کرد: بیش از 96 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در 220 مدرسه و 2 هزار و 600  کلاس درس به فراگیری علم و دانش می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر افزود: قریب به 9 هزار دانش‌آموز کلاس اولی پس از پذیرفته شدن در آزمون سنجش پا به عرصه علم و دانش می‌گذارند و امسال نیز مانند سال گذشته پیش‌بینی می‌شود حدود 3.5 درصد افزایش رشد دانش‌آموز داشته باشیم.

تهران| 300 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند اسلامشهر توزیع شد240 هزار دانش‌آموز اردبیلی اول مهر راهی مدارس می‌شوند400 هزار دانش‌آموز گیلانی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

بنار با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان تصریح کرد: اگر بخواهیم به استاندارد فضای آموزشی شهرستان‌های استان تهران برسیم باید 70 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 600  کلاس درس بخوانند و با این حجم بالای دانش‌آموزی در اسلامشهر نیازمند 35 مدرسه دو شیفت هستیم تا به استاندارد فضای آموزشی استان تهران نزدیک شویم.

وی ادامه داد: با هدف افزایش سرانه دانش‌آموزی تفاهم‌نامه‌ای با 5 خیر نیک‌اندیش منعقد شده تا دو مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در طول سال تحصیلی احداث و دو مدرسه نیز در مهرماه افتتاح شود و یک مدرسه هم در حال انعقاد قرارداد و یک مدرسه 12 کلاسه نیز برای دانش‌آموزان استثنایی احداث شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید به منظور ساماندهی سرویس‌های مدارس، تأمین خودروهای سرویس مدارس برعهده شهرداری بوده و اولیای دانش‌آموزان متقاضی دریافت سرویس مدارس می‌توانند از طریق سامانه سپند ثبت‌نام و متقاضی دریافت سرویس شوند.

بنار با بیان اینکه مشکلی در توزیع کتب درسی در اسلامشهر وجود ندارد خاطرنشان کرد: تمام دانش‌آموزانی که در سامانه برای دریافت کتاب درسی ثبت‌نام کرده‌اند کتاب‌های درسی را دریافت و تنها کتاب دانش‌آموزانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند با تأخیر تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ز/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود

هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: زمین فوتسال مدرسه احیاء دهگلان، سومین چمن مصنوعی (درون مدرسه‌ای) مدارس استثنایی استان است که تحول شگرفی را در فضای ورزشی این مدرسه به همراه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: این طرح ورزشی با تخصیص ۳ میلیارد ریالی از محل فصل پنجم اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش استان اجرا می شود.

وی افزود: این زمین در مساحت ۵۰۰ متر برای استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به بهره برداری می‌رسد تا بتوانند در فضای ایمن‌تر به ورزش بپردازند.

ناظمی جلال یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه جاری این زمین فوتسال در قالب طرح شهید سلیمانی و با هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را ارزشمند ودارای برکات معنوی زیادی دانست و افزود: دانش آموزانی در گروه‌های معلولیت نیاز ویژه ذهنی، دارای آسیب شنوایی، چند معلولیتی، جسمی حرکتی و طیف اتیسم در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه