Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:14:04 GMT

ناراحتی حسینی در روز عقده گشایی مس (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۳۲۹

تیم مس کرمان در برابر داماش گیلان ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد برتری خود را با برتری 3 -1 گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان با این پیروزی محکم و بی حرف و حدیث به نوعی از بحران خارج شد و می تواند در هفته های آتی برای جبران امتیازات از دست رفته در هفته های ابتدایی برنامه ریزی بهتری داشته باشد و رفته رفته به بالای جدول صعود کند و در جمع مدعیان جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شکست در حالی در کارنامه تیم داماش گیلان به ثبت رسید که این تیم پیش از این بازی شکستی را متحمل نشده بود و حتی امیدوار بود دراین بازی هم دست پر میدان را ترک کند اما از سویی مس کرمان به خاطر امتیازاتی که از دست داده بود تحت فشار بود و به نوعی در این بازی عقده گشایی کرد.

 

با وجود این پیروزی مجتبی حسینی، سرمربی تیم مس کرمان از اتفاقات پایان بازی خوشحال نبود. او در این باره گفت:« متاسفانه شاهد بودید که برخی افراد روی سکو از پیروزی تیم شهر کرمان عصبانی بودند و این موضوع واقعا ناراحت کننده است و جای بررسی دارد.قطعا حساب هواداران مس و مردم شهر کرمان که به دیار کریمان شناخته می شوند و از این پیروزی شاد شدند، از این افراد معدود جداست و قطعا کسی که از پیروزی تیم شهر خود ناراحت است و فحاشی زشت به بازیکنان تیم خود در پایان بازی که با پیروزی هم تمام شده است یک هوادار نیست و باید این افراد را مزدور خطاب کرد که امیدوارم در آینده‌با این افراد هتاک که به بازیکنان تیم خود بعد از برد فحاشی می کنند توسط خود هواداران و مسئولین برخورد شود. اینکه بچه های ما در پایان بازی که با پیروزی پشت سر گذاشتند انتظار تشویق شدن داشته باشند انتظار به جایی بوده است اما اینکه برخی افراد در شهر کرمان از این پیروزی تیم کرمان عصبانی شوند و فحاشی کنند نکته عجیب و قابل تاملی است که باید رسیدگی و برخورد شود.»

 

مس کرمان با این پیروزی 8 امتیازی شد و تا رده یازدهم جدول بالا آمد.

 

 

مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد