Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:30:26 GMT

رقابت ایده‌های گردشگری فضاپایه در نیمه مهرماه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۳۴۰

رقابت ایده‌های گردشگری فضاپایه در نیمه مهرماه

از سوی پژوهشگاه فضایی ایران رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه‌های موضوعی فضاپایه در مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه فضایی ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان فضایی ایران رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه‌های موضوعی فضاپایه را در روزهای ١٦ و ١٧ مهر ماه امسال برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد با هدف ترویج و اشاعه علوم، فناوری‌ها و دستاوردهای فضایی در جامعه متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی-ایرانی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام تا ۱۰ مهرماه تعیین شده است.

این رویداد در چهار محور " پیوند علم و فناوری‌های فضایی با حوزه گردشگری"، "مصادیق ترویج در علوم و فناوری‌های قضایی در قالب پارک‌های موضوعی"، "ایده‌های مکان‌محور در حوزه نجوم و گردشگری"، "عظمت آسمان‌ها و زمین‌ و علوم و فناوری‌های فضایی" و "تعامل علوم و فناوری‌های فضایی با صنایع خلاق و فرهنگی" برگزار می‌شود.

تمامی افراد مستعد، اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در حوزه‌های زیست‌بوم صنعت گردشگری موضوعی، زیست‌بوم صنعت بازی و سرگرمی موضوعی، زیست‌بوم صنایع فرهنگی هنری و چندرسانه‌ای، جریان‌سازی ارائه محتوا مبتنی بر مبانی علمی و معرفتی، مجموعه‌های جانبی مکمل در حوزه اقتصاد خلاق با ارائه طرح‌ها، ایده‌ها، ‌محصولات و خدمات خود، در این رویداد شرکت کنند.

گردآوری و کمک به تجاری‌سازی طرح‌های خلاقانه کشور، برای استفاده در پارک‌های گردشگری فضاپایه از اهداف برگزاری این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در مرحله اول باید طرح‌ها و ایده‌های خود را برای دفتر مدیریت طرح پارک‌های موضوعی ارسال کنند و پس از بررسی و ارزیابی ایده‌ها و طرح‌های برگزیده انتخاب شده و از صاحبان این ایده‌ها دعوت می‌شود تا با تکمیل و ارائه طرح خود، آن را با سایر طرح‌ها و ایده‌ها به رقابت بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايده پژوهشگاه فضایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد

مرکز تحقیقات و فناوری دو شرکت فعال در حوزه تولید واکسن‌های پلی ساکاریدی و ایمپلنت‌های ارتوپدی با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساختمان دو شرکت جدید در پارک فناوری پردیس با حضور محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا؛ رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران و فناوران پارک افتتاح شد.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت رهپویان فناور صادق است که در سال 1398 با هدف تولید محصولات زیست فناورانه و واکسن‌های پلی ساکاریدی شامل هیب، پنوموکوک و مننژیت فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول ساختمان این شرکت در پارک فناوری پردیس حدود 1500 متر مربع شامل آزمایشگاه، واحد تولیدی و اداری است.

در مرکز تحقیقات این شرکت که عصر سه‌شنبه مورد بهره‌برداری قرار گرفت، دو واکسن در مرحله مطالعات انسانی بوده و انتظار می‌رود که پس از انجام مطالعات لازم، در نیمه دوم سال، این دو واکسن پس از اخذ مجوزهای لازم وارد بازار شود.

پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود

افتتاح نخستین مرکز شتابدهی و هم‌آفرینی حوزه سلامت با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در شرکت رهپویان فناور صادق از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. این مرکز در راستای حمایت از استارتاپ‌های حوزه سلامت فعالیت خواهد داشت.

دیگر شرکت دانش‌بنیانی که افتتاح شد در حوزه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی مانند پیچ، پلک و نیل‌های اینترلاک به عنوان تثبیت‌کننده داخلی در درمان شکستگی‌ها فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در بیش از 150 مرکز پزشکی در داخل کشور به کشورهای آلمان، سوئد، مالزی و... نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد