Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@22:25:32 GMT

پسر ۵ ساله برای اعزام به ارتش فراخوانده شد! + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۳۴۸

برای یک پسر بچه پنچ ساله در اوکراین احضار نامه برای اعزام به ارتش ارسال شد.


به گزارش شریان نیوز، در منطقه کیف در روستای گربنکی، یک کودک پنج ساله برای خدمت سربازی فراخوانده شد. عکسی از احضارنامه توسط مادر این پسر بچه در فیس بوک منتشر شده است. این زن نوشت: "یک احضار نامه برای پسرم آمد و همه چیز خوب است، اما او فقط پنج سال سن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

طبق احضار نامه، در ۲۳ سپتامبر پسر باید با یکی از والدین خود در شورای روستای گربنکی حضور یابد و در دفتر استخدام محلی ثبت نام کند.

بعداً معلوم شد که سردرگمی ناشی از این واقعیت است که سال تولد پسر در لیست سرشماری جمعیت از سال ۲۰۱۳ به ۲۰۰۳ تغییر پیدا کرده بوده است.

شورای روستای گربنکوف در فیس بوک از این اشتباه عذرخواهی کرده و از والدین در چنین مواردی خواسته است که به جای انتشار اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، فوراً با تماس بگیرند.

منبع:اسپوتنیک

برچسب هافیس بوک

منبع: شریان

کلیدواژه: فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • ساعاتی پیش انتظار ۹ ساله عمره به پایان رسید؛ پرواز زائران به سوی سرزمین وحی