Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفه اعلام کرد: امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور)، برای سواحل دریای خزر بارش باران به همراه کاهش دما و مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود، همچنین امروز در استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز نیز رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه امروز (۳۱ شهریور)، بارش در استان‌های گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: مقدار کاهش دما در مناطق یادشده حدود ۷ تا ۱۲ درجه است، همچنین در روز دوشنبه (اول مهر) در استان گیلان بارش باران و در مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در روز سه‌شنبه (دوم مهر)، در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه سوم مهر تا آخر هفته در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه، دریای خزر طی روز جاری (۳۱ شهریور) مواج خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت: فردا (اول مهر)، هوای پایتخت صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود. در این روز بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۲ و ۲۰ درجه سانتیگراد است. همچنین پس‌فردا (سه‌شنبه دوم مهر)، هوای تهران صاف با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: وانا

کلیدواژه: تداوم بارش ها کاهش دما استان های شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر این اساس وضعیت هوای استان در بعضی ساعات به خصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان پیش بینی می‌شود.
مرادی افزود: به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعدوبرق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی هشدار زرد شماره سه اداره کل هواشناسی استان صادر شده است. 
او ادامه داد: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در بعضی مناطق استان به خصوص در نواحی جنوب شرق و شرق استان در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی دمای کمینه هوا افت محسوسی خواهد داشت که انتظار می‌رود در صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.
مرادی افزود: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها