Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح زاهدان اظهار داشت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی به خیال اینکه دولت و نظام از قدرت بالایی برخوردار نیست وارد جنگ با ایران شد و سعی در ضربه زدن و به زانو در آوردن مردم و انقلاب را داشت.

وی ادامه داد: هوشیاری امام خمینی(ره) سبب شد تا مردم وارد عمل شده و پیروز میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: پیروزی مدافعان میهن در جنگ تحمیلی زمانی رخ داد که در محاصره شدید اقتصادی قرار داشتیم و از توان نظامی پیشرفته‌ای نیز برخوردار نبودیم.

وی بیان کرد: توکل بر خدا، صبر، پایداری، مقاومت و تقدیم کردن هزاران شهید، رمز پیروزی مجاهدان در مقابل دشمن بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: امروز ایران در بالاترین قدرت خود در منطقه و جهان قرار دارد و تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: دوران دفاع مقدس نماد جبهه حق و باطل و الگویی از واقعه‌ی کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مقاومت، غیرت دینی، صبر، از خودگذشتگی، شهادت طلبی و مقابله در برابر ستمگران از جمله درس‌هایی است که مدافعان میهن از واقعه کربلا بدست آوردند.

واقعیت‌های دفاع مقدس باید به درستی برای مردم تبیین شود

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز گفت: باید واقعیت‌های جنگ آن‌گونه که اتفاق افتاده به مردم بویژه نسل جوان تبیین شود.

سردار سرتیپ محمد مارانی دفاع مقدس را دارای مولفه‌های بسیاری دانست و بیان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های دفاع مقدس فرماندهی و رهبری امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بدون آنکه فرمانده نظامی و یا آموزش نظامی دیده باشد بدرستی تصمیمات مهم و مناسبی در دوران دفاع مقدس اعمال می‌کردند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور بیان کرد: مولفه دوم و مهم بعد از رهبری حضور مردم و رزمندگان در مقابله با دشمنان بود.

وی ایمان و اخلاص مردم را مولفه دیگر در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: خداوند همواره کمک کننده و مددکار نیروهای رزمنده در تمام شرایط جنگ بوده است.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هفته دفاع مقدس زاهدان رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 6084474 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود