Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@11:01:00 GMT

سماک: آزمون، مالکوم و دریوسی رهبران زنیت هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۴۰۶

سماک: آزمون، مالکوم و دریوسی رهبران زنیت هستند

سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ از سردار آزمون، مالکوم و سباستین دریوسی به عنوان رهبران تیمش در زمین یاد کرد.

به گزارش روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سرگئیس سماک به دنبال پیروزی پرگل شب گذشته (شنبه) زنیت برابر روبین‌کازان در هفته دهم لیگ برتر روسیه گفت: نیمه‌نخست با وجود کنترل بازی برای ما سخت گذشت اما در نیمه‌دوم همه چیز عالی پیش رفت و شایسته پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی زنیت درباره مصدومیت سباستین دریوسی، بازیکن آرژانتینی خط حمله اظهار داشت: دریوسی به خاطر مصدومیت تعویض شد. او بازیکن بسیار مهم تیم زنیت است و با وفاداری عمیق برای تیمش تلاش می‌کند. متاسفانه سردار آزمون و مالکوم نیز مصدوم هستند. این بازیکنان رهبران تیم زنیت در زمین هستند، البته بازیکنانی که جایگزین آنها در ترکیب زنیت شدند برابر روبین‌کازان بسیار خوب بازی کردند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم