Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، نوزایی رئیس فدراسیون چوگان در پیامی این پیروزی ارزشمند و کسب عنوان قهرمانی را به خانواده بزرگ ورزش کشور و فدراسیون والیبال تبریک گفت:

متن پیام:

نمایش غرورانگیز جوانان پرمایه و شایسته ایرانی که به کسب عنوان قهرمانی آسیا انجامید، برگ زرینی به افتخارات ورزش ایران افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این افتخار آفرینی جوانان والیبالیست، یک بار دیگر پرچم پر افتخار ایران بر بام آسیا به اهتزاز در آمد و سرود ملی کشورمان طنین‌انداز شد. ضمن تبریک این قهرمانی ارزشمند به اعضای تیم ملی والیبال و مردم عزیز کشورمان، آرزو می کنم این موفقیت و دستاورد با شکوه برای والیبالیست‌ها و دیگر تیم‌های ورزشی ایران مبارک باشد و شاهد تداوم پیروزی ها باشیم.

ابراهیم نوزائی

رئیس فدراسیون چوگان

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: والیبال والیبال قهرمانی آسیا فدراسیون چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک