Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان از اجرای برنامه «کوثرانه زیستند» طی هفته دفاع مقدس در سطح خوابگاه‌های دانشجویی لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مریم سپهوند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نقش پُررنگ و مهم زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز ما از وجود این زنان مؤثر در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس بهره‌مند هستیم و در برنامه‌های مختلف این بانوان می‌آیند و خاطرات خود را از روزهای انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان روایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های شش ماه گذشته بسیج جامعه زنان لرستان در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جلسات هیئت‌های اندیشه ورز با حضور بانوان نقش‌آفرین در دفاع مقدس به منظور جمع‌آوری آثار، مستندات، کتاب‌ها و دست‌نوشته‌های زنان نقش‌آفرین در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برگزاری جلسه‌هایی با عنوان معرفی الگوهای برتر برای انتقال ارزش‌ها به جوانان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان ادامه داد: دیدار و سرکشی از مادران و همسران شهدا با هدف معرفی الگوهای صبر و استقامت و انتقال تجربه تربیت فرزندان ولایی به بانوان و مادران جوان و همچنین دیدار کودکان، نوجوانان و جوانان با مادران شهدا با عنوان «مادران آسمانی» از مهم‌ترین برنامه‌های ما در شش ماه گذشته بوده است.

وی به برگزاری برنامه‌های تحت عنوان «الگوی زن تراز انقلاب اسلامی» با معرفی الگوی زن نه شرقی و نه غربی اشاره و اضافه کرد: در شش ماه اول سال این برنامه را با حضور پُرشور زنان انقلابی برگزار کردیم و در شش ماه دوم سال نیز این برنامه به‌طور مستمر برگزار خواهد شد.

سپهوند نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت بیانیه «گام دوم انقلاب» و معرفی زنان مؤثر و نقش‌آفرین در دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان را از برنامه‌هایی خواند که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و تصریح کرد: نشست‌ها، همایش‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی جز برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با اشاره به اجرای برنامه «کوثرانه زیستند» در هفته دفاع مقدس در سطح خوابگاه‌های دانشجویی استان لرستان گفت: در این ایام همایش‌های دانش‌آموزی و نشست‌های تخصصی والدین دانش‌آموزان، با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در برخی از مدارس برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خوابگاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود