Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:30:00 GMT

آغاز پروژه «قلم روشن» همزمان با هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۴۹۰

آغاز پروژه «قلم روشن» همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، دفتر انتشارات و پژوهش این اداره‌کل با توجه به تولید نمایشنامه به عنوان بنیادی‌ترین رکن هنرهای نمایشی و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فصل نخست پروژه مجموعه نمایشنامه قلم روشن را با مشارکت و همراهی ۱۰ نمایشنامه‌نویس آغاز کرد.

فصل یکم این پروژه ویژه تولید نمایشنامه‌هایی با مضامین مقاومت، دفاع مقدس، شهدا و شخصیت‌های انقلاب اسلامی است که پس از طرح این سوژه‌ها با تعدادی از نمایشنامه‌نویسان فعال و اشتراک دغدغه‌ها در این زمینه، ۱۰ نمایشنامه‌نویس انتخاب شد و فصل اول کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس جهانگیریان، محمدمهدی خاتمی، لیلی عاج، مرتضی شاه‌کرم، رضا گشتاسب، لادن شیرمرد، محسن عظیمی، مریم منصوری، مهدی نصیری و کهبد تاراج، ۱۰ نمایشنامه‌نویسی هستند که در فصل اول پروژه مجموعه نمایشنامه قلم روشن مشارکت دارند و مدیریت این پروژه بر عهده کامران شهلایی است. 

رونمایی از مجموعه آثار فصل اول مجموعه نمایشنامه قلم روشن با حضور هنرمندان مشارکت‌کننده همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اتفاق خواهد افتاد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هفته دفاع مقدس اداره کل هنرهای نمایشی نمایشنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد

مراسم رژه گرامیداشت ۲۹فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار قبور مطهر گلستان شهدای در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 745324

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد