Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:05:19 GMT

نمایشگاه «گنج مقدس» در پیاده راه فرهنگی رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۴۹۵

نمایشگاه «گنج مقدس» در پیاده راه فرهنگی رشت افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه  «گنج مقدس» در میدان شهدای ذهاب «پیاده راه فرهنگی» رشت افتتاح و از امروز تا ششم مهرماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می تواند صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ شب به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای برنامه‌های فرهنگی، روایت‌گری دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و همچنین نمایش ادوات رزمی و آثار فرهنگی و تبلیغاتی یگان‌های نظامی مستقر در استان گیلان از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

کد خبر 4725312

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه دفاع مقدس سپاه قدس گیلان رشت هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان عاشورا ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک، توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود