Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد – استاندار یزد گفت : دفاع مقدس تبلور روحیه عزت و شرف و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنانی است که ارزش های انقلابی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور ما را مورد هدف قرار دادند .

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، محمد علی طالبی  صبح یک شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه درستان ، استاندار یزد ، فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استانی  و با حضور پرشور مردم د یزد  درمیدان امام حسین یزد  برگزر شد اظهارداشت : دفاع مقدس  تبلور روحیه  عزت و شرف و ایستادگی  ملت ایران در مقابل دشمنانی است  که ارزش های  انقلابی و کیان  نظام مقدس  جمهوری اسلامی  و تمامیت  ارضی  کشور ما  را مورد  هدف قرار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  فرهنگ دفاع مقدس  بر تمام عرصه های  انقلاب تاثیر گذاشته  و با استمرار این فرهنگ  ما می توانیم در برابر دشمنان پیروز شویم .

طالبی گفت : دفاع مقدس  صحنه ای  بی بدیل از ظهور و بروز ارزش های انسانی و توانمندی های  انقلابی بود که  یک نسل  و نسل های بعد را  باصلابت تر و با انگیزه تر کرد  برای ساختن  ایرانی آباد و آزاد  و مستقل  دربرابر دشمنان و استکبار جهانی .

وی تصریح کرد : امروز  ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد   و تکریم این ایام سر تعظیم فرو اوردن به همه  جان فشانی های کسانی است  که با ایثار و از خود گذشتگی  غزت و بزرگی ایران را فراهم آوردند.

استاندار خاطر نشان ساخت: امروز هم که  نبرد ما با  استکبار جهانی  در شکل و شمایلی دیگر است  و استمر ر وحیه  مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمز پیروزی   که به  گفته حضرت امام خمینی (ره ) وحدت جامعه بود می تواند  باز هم پیروزی  را به آغوش ملت ایران  باز گردانند .

دفاع مقدس درکشورما با یک فرهنگ تبدیل شده است

 وی افزود: هم اکنون  دفاع مقدس درکشورما با یک فرهنگ تبدیل شده فرهنگی  که همه جنبه ها ی سیاسی اجتماعی  اقتصادی  و فرهنگی کشور را تحت تاثیر قرار داده  و امروز با تکیه براین فرهنگ پر بارمی توانیم با اراده و سخت کوشی  قله ها یپیشرفت را طی کنیم.

استاندار ادامه داد : این با ربا راهبرهای مقام معظم رهبری همدلی  و انسجام نیروهای  انقلابی و همدلی همه بخش ها ی حاکمیت  با مردم و شنیدن صدای  انها تلاش برای  رفع مشکلات مردم  محقق می شود .

وی تصریح کرد : هفته دفاع مقدس  تجلی وحدت همه برای دفاع از  ارزش های والای انقلاب  در نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و حضور همه مردم و مسئولان  خود گویا همین مسئله است. 

در 39سالگرد سال جنگ تحمیلی علیه ایران و به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلحه استان یزد به با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه درستان ، استاندار یزد ، فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استانی  و با حضور پرشور مردم د یزد  درمیدان امام حسین یزد  یزد برگزر شد

 در این مراسم با شکوه  هریک از یگان های  نظامی و انتظامی  و بسیج  اقدام به رژه نموده  و اقتدار و عظمت  خود را به نمایش گذاشتند  و آمادگی خود را به دشمنان نظام  نشان دادند.  

انتهای پیام /  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار یزد دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود