Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:00:52 GMT

مراسم رژه نیروهای مسلح در استان مرکزی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۵۲۲

مراسم رژه نیروهای مسلح در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم باشکوه که روز یکشنبه همزمان با سی و یکم شهریورماه، سالروز تهاجم نظامی صدام جنایتکار با پشتیبانی و تجهیز نظامی کشور های غرب و شرق و آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، نیروهای مسلح استان مرکزی به رژه پرداختند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش، در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم نیروهای مردمی بسیج و... نیز حضور داشتند و علاوه بر رژه نیروهای مسلح که از مقابل جایگاه و کلام الله مجید عبور کردند، رژه موتوری نیز برگزار و قدرت نظامی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 4725317

منبع: مهر

کلیدواژه: رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان عاشورا ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت بیست‌ونهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم رژه همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش از دقایقی پیش با حضور امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در پادگان ۴۰۴ فاوا شهید سروران برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌ها، تسلیحات و تجهیزات نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفتند.

امیر کیخسرو حسینی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ده‌ها هزار حافظ و قاری قرآن، ارتشی قرآنی است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب به‌عنوان بازوی انقلاب اسلامی کمک‌های شایانی در پیروزی انقلاب داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ولایت فقیه با فرماندهی مقام معظم رهبری همراه با سایر نیروهای مسلح با رصد و پایش دشمن در تحرکات منطقه‌ای، موجبات آرامش، اعتماد و اطمینان‌خاطر را برای ملت بزرگ و انقلابی ایران فراهم می‌کند.

کد خبر 745366

دیگر خبرها

  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر