Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید یوسف مولایی ، اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح استان طبق روال سال‌های قبل از دقایقی پیش با حضور گسترده مردم و مسئولین آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این رژه پیاده نظام ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و ... آمادگی رزمی نیروهای انسانی خود را به نمایش می‌گذارند و در کنار آن شاهد بخشی از توان تجهیزاتی این نیروها هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور این نیروها در این رژه به نوعی پشتوانه نظام و دلگرمی‌ای برای مردم محسوب می‌شود، افزود: این رژه بخشی از اقتدار و قدرت نظامی کشور و آمادگی  نیروهای انسانی سپاه، نیروی انتظامی و ... را به نمایش می‌گذارد.

سردار مولایی توضیح داد: بدون شک این اقتدار و قدرت خار چشم دشمنان نظام است و آنها را از دستیابی به اهدافشان مایوس می‌کند.

46

کد خبر 1302216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عربستان لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا دفاع مقدس جنگ تحمیلی دونالد ترامپ آرامکو حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است

امیر دریادار شهرام ایرانی در محفل انس با قرآن کریم در محل مسجد شهید بهشتی این مرکز افزود: به همین علت، راه اندازی جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف دشمنان کشور بوده اما بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی خطاب به فعالان قرآنی گفت: این فرصت های معنوی را قدر بدانید چون دشمنان نمی‌توانند این وحدت‌ها را تحمل کنند و همواره با استفاده از روش های مختلف جاسوسی و نفوذ در حال توطئه هستند.

در این محفل امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از ۲ خانواده شهید و قرآنی و تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه های قرآنی تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • کدامیک از فرماندهان نظامی به عید دیدنی قالیباف رفتند؟
  • فرماندهان نظامی خندان به عید دیدنی قالیباف رفتند | تصویر
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم