Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:23:35 GMT

اهواز|نیروهای مسلح ایران پشتوانه محرومان دنیا هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۶۱۱

اهواز|نیروهای مسلح ایران پشتوانه محرومان دنیا هستند

استاندار خوزستان گفت: نیروهای مسلح زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و محرومین‌ و مستضعفان دنیا و جهان اسلام بر آنها تکیه دارند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در رژه نیروهای مسلح استان خوزستان اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نشان از اقتدار نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است که‌ پس از چهل سال سبب سرافرازی جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش با عمق استراتژیک خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌کرد: دشمنان‌ پس از پیروزی انقلاب در ذهن خود برای کنترل و محدود‌ کردن انقلاب اسلامی، توطئه‌هایی را به کار بردند اما این توطئه‌ها از بین رفته است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: نیروهای مسلح زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و محرومین‌ و مستضعفان دنیا و جهان اسلام بر آنها تکیه دارند.

وی با بیان اینکه در رژه 31 شهریورماه سال گذشته حرکت کاملا همراه با ترس برای ضربه زدن به اسلام‌ و نیروهای مسلح انجام شد، ادامه داد: امروزه با اقتدار، نیروهای مسلح در‌ برابر مستکبرین و قدرت‌های جهان ایستاده‌اند.

شریعتی با اشاره به این‌که اقتدار نیروهای مسلح با پشتوانه علمی، برنامه‌ریزی شده و پیشرفته است، گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم اما در صنایع مختلف روز به روز پیشرفت داشته‌است.

فرمانده سپاه استان اردبیل: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمنان استرژه نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شدرژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار ‌شد

استاندار خوزستان اظهار داشت: در‌ گام دوم‌ انقلاب اسلامی برنامه‌ها روز به روز طی خواهد شد و ایران اسلامی روز به روز به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه عرض اندام می‌کند.

رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریورماه سال جاری و آعاز هفته دفاع مقدس باحضور شخصیت‌های لشکری، کشوری و استانی برگزار شد.

این رژه باحضور فرماندهان نظامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت، عشایر استان خوزستان در منطقه کیانشهر اهواز برگزار شد.

در حاشیه رژه 31 شهریورماه به شهدای حمله تروریستی 31 شهریورماه سال گذشته و خانواده‌های معظم آن توسط شخصیت‌های حاضر ادای احترام شد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی‌ محمد زنگانه افزود : این عملیات تعجب دنیا را از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت و پاسخ مشروعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به شلیک بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برخلاف ادعاهای خود، نتوانست مانع اصابت هیچ کدام از سامانه‌ها و سپرهای موشکی به اهداف مورد نظر شود.

زنگانه ادامه داد: این عملیات هشداری به رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی بود تا بداند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دست درازی دشمنان، آماده پاسخگویی سخت و قاطع است.

وی با گرامیداشت روز ارتش با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: انجام مأموریت‌های مختلف همچون برپایی بیمارستان صحرایی در مراکز کم ‌برخوردار توسط ارتش نشان از توجه این نهاد مقدس به مناطق محروم است.

در پایان صبحگاه مشترک از تعدادی از خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز