Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@00:34:10 GMT

مرگ فرشته نجات در بیمارستان اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۶۴۵

مرگ فرشته نجات در بیمارستان اصفهان

پرستار سنندجی که هنگام نجات جان یک مادر و فرزند در آتش‌سوزی باغی دچار سوختگی شده بود، پس از سه روز تحمل درد ناشی از سوختگی سرانجام جان سپرد.

عصر بامداد دیروز، پرستار مصدوم حادثه آتش‌سوزی باغی در سنندج که حین نجات جان یک مادر و فرزند دچار سوختگی شدید شده بود، در بیمارستان جان باخت.

اکو زندی، پرستار فداکار بیمارستان توحید سنندج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند روز پیش پس از مشاهده حریق در یک باغ در اطراف شهر سنندج بلافاصله برای نجات یک مادر و فرزند اقدام کرد.

به گفته رئیس هیات مدیره نظام پرستاری سنندج؛ این پرستار جوان پس از اطلاع از آتش‌سوزی خود را به محل رسانده و متوجه شد که  دو تن از بستگان نزدیک وی (زن دایی و پسر دایی خردسالش) در محاصره آتش خطر قرار دارند، لذا فوری برای نجات جان آنان وارد عمل شد.

حیدر ایزدی افزود: زندی، بعد از آنکه با از خودگذشتگی پا به آتش گذاشت و جان این مادر و فرزند را نجات داد تعادلش بهم خورد و با سقوط در آتش دچار سوختگی شدید شد.

به گفته او؛ این جوان سنندجی حدود سه شب در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بیمارستان توحید بستری بود و پس از آن برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان اعزام شد، اما به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی پس از یک شب بستری بامداد دیروز جان باخت.

ایزدی درباره مادر و فرزند حادثه دیده نیز گفت: مادر دچار ۶۰درصد سوختگی شده و در یکی از بیمارستان‌های شهر تبریز بستری است و حال عمومی فرزندش نیز مطلوب بوده و از بیمارستان ترخیص شده است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سیروس محمودیان  اظهار کرد: در قالب این طرح که از اول امسال در استان اجرا شده تاکنون بیش از هفت هزار مادر روستایی دارای سه فرزند و بیشتر که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارد، به صورت رایگان بیمه شدند.

وی اضافه کرد: مادران روستایی که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می شوند و برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازاری هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: مرحله نخست بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند، تا آخر فروردین ماه جاری ادامه دارد و انتظار می رود تا پایان این مرحله تعداد مادران بیمه رایگان افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند افزود: از مجموع اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی حدود یک سوم آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند و میانگین سنی اعضا ۴۰.۵ سال است که هم سهم بانوان پایین و هم میانگین سن اعضا بسیار بالا است.

دیگر خبرها

  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • فیلم| وداع جانسوز مادر فلسطینی با فرزند شهیدش
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت