Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است و همه ما باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم گفت: سنت الهی این است که پس از تحمل سختی ها قطعاً آسایش ها به دست خواهند آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و هفته دفاع مقدس گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و امروز بعد از چهل سال خون شهیدان و مجاهدت های ملت ایران به بار نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی به عواملی که باعث شده است ایران به اقتدار دست یابد اشاره کرد و افزود: داشتن رهبری الهی و دینی، ملتی در اقتدار است که رهبری کاریزماتیک و هوشمند داشته باشد و امروز مقام معظم رهبری بر اساس آموزه های دینی و خط سرخ شهادت، راه امام(ره) را مقتدرانه ادامه می دهد و کشتی انقلاب را هدایت می کند.

وی ادامه داد: داشتن آرمان های بزرگ که به سوی تمدن اسلامی پیش می رویم از دیگر عوامل اقتدار است و تمدن اسلامی هدفی بوده که از زمان آدم(ع) شروع شده و تا حضرت مهدی(عج) هم ادامه خواهد داشت و نابودی دنیای استکبار و تشکیل حکومت الهی آرمانی بزرگ است که ملت ایران در گام دوم انقلاب پیش می برد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی داشتن دشمن بزرگ را از دیگر عوامل اقتدار ایران دانست و بیان کرد: در واقع اگر ما کشوری ضعیف بودیم یک کشور برای مقابله با ما بس بود ولی امروز دنیای استکبار با همه توان علیه انقلاب به میدان آمده و قطعاً به جایی نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: داشتن ملتی بزرگ از دیگر عوامل اقتدار است که امام خمینی(ره) در مورد این ملت می فرمایند حضرت امام خمینی درباره جایگاه مردم ایران فرمود: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند و این را در چهل سال انقلاب به خوبی ثابت کرده اند.

کریمی با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار هستیم و دشمن این را بداند هرگز تن به سازش نخواهیم داد و مقام معظم رهبری این را چندین بار تاکید کرده اند گفت: ملت همواره در این چهل سال نشان داده اند در این مسیر ثابت قدم هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد با دشمن در جنگ اقتصادی است و همه ما باید دست در دست یکدیگر تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم افزود: سنت الهی این است که پس از تحمل سختی ها قطعاً آسایش ها به دست خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید در کنار مسئولین و اتحاد حول رهبری امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در مسیر امام و شهدا ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد

آخوند «عبا محمد نژاد» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در نوار غزه، اظهار کرد: عرصه‌ ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی به وضوح نمایان است، در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.
 
به گفته وی؛ دشمن غاصب به یقین بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد دشمن غاصب به یقین بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بداند که ما هرگز ذلت را نمی پذیریم و پیروزی از آن صابرین و مجاهدان است و به زودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بداند که ما هرگز ذلت را نمی پذیریم و پیروزی از آن صابرین و مجاهدان است.
 
این روحانی اهل سنت گلستانی با تلاوت آیه 13 سوره مبارکه «احقاف» (ان الذین قالوا ربّنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون)، تصریح کرد: رژیم جعلی، کودک کش و غاصب صهیونیستی پس از 74 سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و انواع جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره 17 ساله قریب به 2 میلیون مردم بی گناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض تمامی قوانین بین المللی و حتی تعهدات آتش بس نبردهای پیشین، زنان و کودکان بی دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده می سوزد.
 
وی افزود: امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی و آزادیخواهی خود را پس می دهند، روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و جنایت و نسل کشی این رژیم در کشتار و حمله به کودکان و پناهندگان به بیمارستان شفا غزه موجب فوران خشم و نفرت جهانیان از رژیم اشغالگر قدس شده است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند