Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ عطااله وزیری ، افزود: پیش از این قرار بود بازی این دو تیم دوم مهرماه برگزار شود که به علت حضور حریف همدانی در جام حذفی و دیدار با تراکتورسازی تبریز به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: سازمان لیگ قصد داشت بازی هفته دوم ایرانجوان مقابل پاس همدان را به زمانی دیگری موکول و ایرانجوان بازی دوم خود را در خارج از خانه برابر رزکان کرج برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیری ادامه داد: در این زمینه با اعتراض باشگاه ایرانجوان مقرر شد بازی دوم و خانگی ایرانجوان بوشهر برابر پاس همدان با تاخیری چند روزه به احتمال فراوان در سیزدهم مهرماه برگزار شود.

وی در ارتباط با برد تیمش مقابل سردار بوکان نیز گفت: این برد بازی نخست باعث نشاط در جامعه فوتبال استان و هواداران ایرانجوان شده و بازخورد خوبی نزد مدیران و مجموعه تیم داشته است.

وزیری یادآور شد: با این برد بدون شک بازیکنان با جدیت و انگیزه بیشتری به فکر بازی مقابل پاس همدان خواهند بود تا پیروزی دیگری را تقدیم هواداران تیم کنند.

وی افزود: از تمامی هوادارانی که در بازی نخست برابر سردار بوکان تیم را حمایت کردند قدردانی و امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد حضور پررنگ تر آنها باشیم.

ایرانجوان بوشهر اکنون با ۳ امتیاز در رده نخست گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی جامعه فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما درباره روند ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای دوم و سوم بوشهر گفت: از سال ۹۵ که قرارداد ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر آغاز شد به‌دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود، اما از سال ۱۴۰۰ تا امروز اگر با پیش از آن مقایسه کنیم، ظرفیت فعال در این دو سایت، دوازده برابر شده است.

محمد اسلامی افزود: تا سه سال پیش ۲۵۰ نفر در چند بخش محدود فعالیت می‌کردند، اما امروز همه بخش‌ها فعال و بیش از ۳ هزار نفر در حال کار هستند که این تعداد تا پیش از پایان سال از ۵ هزار نفر عبور خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: از روز اول در دولت سیزدهم اراده ما این بوده که اجازه ندهیم تأخیر‌ها بیش از این به این طرح تحمیل شود و اکنون برابر زمان‌بندی، داریم طرح را به‌پیش می‌بریم.

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • جشن با شکوه فرشته ها در همدان برگزار شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد