Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی از وضعیت موجود در آزادی راضی به نظر می رسد.

طرفداری- سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود بازار سیاه در ورزشگاه آزادی به این سازمان ارائه نشده است.

به گزارش تسنیم، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در فاصله حدود چهار ساعت تا آغاز دیدار استقلال و پرسپولیس گفت:

امیدوارم این فرهنگ جا بیفتد و هر کسی در جای خودش بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 10 باز شود که به احترام هواداران حاضر در مقابل ورزشگاه، از ساعت 8 صبح باز شد. از مأموران یگان ویژه تشکر می‌کنم که درهای ورزشگاه را باز کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بلیتی فروخته می‌شود یا خیر، گفت:

دیگر بلیتی به فروش نمی‌رسد. حدود هشت هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده‌ و افرادی که بلیتی نخریده‌اند، به خارج از ورزشگاه هدایت می‌شوند. تاکنون بازار سیاهی هم گزارش نکرده‌اند و مشکلی در درهای غربی و شرقی ورزشگاه آزادی نبوده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه تعداد زیادی از هواداران بدون خرید بلیت مقابل ورزشگاه حضور دارند، تصریح کرد:

مگر چند نفر این شرایط را دارند؟ تعداد این دوستان بالای صد نفر نیست. باشگاه‌ها و سازمان لیگ از هواداران درخواست کردند که با خرید بلیت به ورزشگاه بیایند و تماشاگران باید احترام بگذارند. همه بلیت خریدند و امیدوارم این فرهنگ جا بیفتد. خدا را شکر شرایط تا این لحظه خوب بوده و مردم هم باید رعایت کنند.

فتاحی درخصوص نظارت مأموران کمیته‌های انضباطی، معاون دادستان و بازپرس ویژه دادستانی خاطرنشان کرد:

معاون دادستان و بازپرس ویژه حضور دارند که اگر تخلفی رخ دهد، با آن برخورد کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ کارهای فرهنگی در حاشیه دربی برگزار کرده است یا خیر، گفت:

سازمان لیگ و کمیته روابط عمومی آن مجری این کارهاست. شهرداری منقطه 22 با ما همکاری داشته و با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس، بحث دفاع مقدس را داشتیم. از هوادارانی که وارد ورزشگاه آزادی می‌شوند، پذیرایی می‌شود و آنها تا شروع مسابقه در برنامه‌های سرگرمی شرکت می‌کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، فردا _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار بصورت زنده از شبکه ورزش و شبکه اصفهان پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سپاهان - ذوب‌آهن/ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)