Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان (جام حجاب) با حضور تیم‌های منتخب کشور در مجموعه چوگان و سوارکاری قصرفیروزه (شهدا)  برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها بانوان چوگان‌باز از استان‌های تهران، البرز و اصفهان حضور داشتند.  

در دیدار نخست بازیکنان اصفهان، تیم البرز را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرز که در دیدار نخست ناکام مانده بود در بازی دوم مقابل حریف پایتخت‌نشین خود قرار گرفت که در این بازی هم نتوانست نتیجه بگیرد و بازی را به تیم تهران واگذار و عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

دو تیم اصفهان و تهران در دیدار فینال و در یک بازی نفس‌گیر و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازیکنان پایتخت بودند که حریف اصفهانی را از پیش رو برداشته و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر بردند.

کد خبر 455864 برچسب‌ها چوگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا که به دعوت آقای «رانیل ویکر مسینگه» رئیس جمهور این کشور انجام شده بود، عازم کشورمان شد.

رئیس جمهور در این سفر در بدو ورود به محل اجرای طرح چند منظوره سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اویااوما» رفت و به اتفاق همتای سریلانکایی این پروژه را که یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی-مهندسی جمهوری اسلامی ایران بود، افتتاح کردند.

رئیسی سپس به کلمبو پایتخت سریلانکا رفت و در کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود قرار گرفت و پس از برگزاری دیدار دوجانبه، به اتفاق یکدیگر نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار کردند و پس از حضور در مراسم امضای ۵ سند همکاری از سوی مقامات دو کشور در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و توافقات خود را تشریح کردند.

رئیس جمهور در جریان این سفر همچنین در مسجد جامع «کالیپتی» کلمبو حضور یافت و با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!