Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اجرایی شدن سند تحول عظیم بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اولویت امسال آموزش و پرورش اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی پیش از ظهر امروز در آئین نواختن زنگ شکوفه‌ها با بیان اینکه تقارن شروع مدارس و فصل رویش نوآموزان با قیام امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اصلی‌ترین هدف امسال آموزش و پرورش استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: اجرایی شدن این سند در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است که امیدواریم تحقق یابد، البته این سند محقق نمی‌شود مگر با ایجاد ارتباط بین خانه و مدرسه و امید است مدرسه که خانه دوم دانش آموزان به خانه آنها نزدیک شود.

وی ادامه داد: با همه تلاش در ماه‌های گذشته برای رفع نواقص آموزش و پرورش اقداماتی انجام شد تا فردا هیچ کلاسی را بدون معلم و دانش‌آموزان نداشته باشیم و این در حالی است نارسایی‌های زیادی به ویژه در حوزه نیروی انسانی وجود دارد.

اعتدادی اضافه کرد: آموزش و پرورش به تنهایی به اهداف سند تحول بنیادین نمی‌رسد و باید خانواده‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنند.

تعامل خانواده و مدرسه بیشتر شود

همچنین عسگری، مدیر ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اگر کمک دستگاه‌ها نباشد آموزش و پرورش نمی‌تواند پیش برود.

وی افزود: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط به سمت پیشرفت آموزش و پرورش حرکت کنیم.

مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: یک ملیون ۴۰۰ هزار کلاس اولی در کل کشور وجود دارد و در ناحیه دو آموزش و پرورش نیز سه هزار ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی وجود دارد.

وی اضافه کرد : امید است با همکاری معلمان و مدیران و اولیا آینده کلاس‌ اولی‌ها آینده روشن بماند زیرا الآن روشن است.

عسگری تصریح کرد: تعامل خانواده و مدرسه باید بیشتر شود و والدین باید کمک کنند تا بچه‌ها به خود مراقبتی برسند.

کد خبر 390446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب آموزش و پرورش اصفهان جشن شکوفه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش که در قالب سفر هیأت دولت و سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده است در اولین مقصد خود وارد شهرستان مهدی‌شهر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در شهمیرزاد به دیدار مزار زنده یاد خدیجه نجم‌الدین مادر معلم شهید مراد رفت. فردی که به احترام او مدرسه‌ای قرار است افتتاح شود.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه شش کلاسه زنده یاد خدیجه نجم‌الدین را افتتاح کرد که برای آن ۸۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مدرسه با زیربنای ۶۲۰ متر مربع با مشارکت حسن مرادی برادر معلم شهید و خیر مدرسه ساز شهمیرزادی و اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6081906

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی