Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مردم همیشه در صحنه را یکی از مولفه های قدرت دانست و گفت: مردم در طول چهل سال انقلاب همه سختی ها را در فراز اسلام و انقلاب به بهترین وجه تحمل و زمینه را برای پیروزی های بزرگ مهیا کرده اند.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، سردار محمد حسین رجبی امروز(31شهریور) در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج، اظهار کرد: دین مبین اسلام یکی از اثرگذارترین انقلاب‌ها در دنیا است که توانسته موجب افتخار بزرگی برای ملت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انقلاب پر شکوه ایران اسلامی، بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است که چهره ای پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده است.

فرمانده سپاه کردستان، بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر مولفه های قدرت خویش، امید امت اسلامی، نهضت های آزادی بخش در جهان و جریان خروشان مقاومت، قدرت جهانی را بر هم زده و خود را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده و در روند مسائل منطقه ای و جهانی با جدیت تاثیرگذار است.

سردار رجبی افزود: نیروهای مسلح از مولفه‌های قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است که خود را در بحث قدرت بازدارندگی و اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده شده است.

وی عنوان کرد: ولایت فقیه و رهبری امت یکی دیگر از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است که کارآمدی خود را بعد از چهل سال از انقلاب به خوبی و راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.

فرمانده سپاه کردستان، مردم همیشه در صحنه را نیز یکی دیگر از مولفه های قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: مردم در طول چهل سال انقلاب همه سختی ها را در فراز اسلام و انقلاب به بهترین وجه تحمل و زمینه را برای پیروزی های بزرگ مهیا کرده اند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: کردستان به عنایت خداوند و برکت خون پاک شهیدان به استانی ایمن تبدیل شده و در حال توسعه  است، نظام جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و معیشت پایدار قدم برداشته است که مردم شرافتمند این خطه از سرزمین در مرز این پایداری قرار گرفته و همواره دشمنان را مایوس کرده است.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ یکی از ارکان مهم اقتدار نیرو‌های مسلح کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای انقلاب تاکنون در همه شرایط و زمان ها، حضوری موثر و غیرقابل انکار داشته و دارد؛ استان قم ۶۰۰ شهید و ۳هزار ۵۰۰ جانباز و ایثارگر ارتشی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امروز بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند