Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@03:19:49 GMT

روحانی قهرمانی والیبالیست ها را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۸۷۵

به گزارش صدای ایران حسن روحانی در پیام تبریک به‌مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برای سومین بار، موجی از غرور و نشاط برای مردم عزیزمان آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی آنان افزود. این پیروزی ارزشمند که بر امید‌ها برای راهیابی به مسابقات المپیک توکیو در رقابت‌های پیش رو افزود را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از همه دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران پرتلاش قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخارتری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادرفنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

کد خبر 6080249

دیگر خبرها

  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!