Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@12:09:09 GMT

اعلام آمار نهایی متقاضیان رشته‌های بدون کنکور

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۱۱۱

صراط:

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۲۷۷ هزار نفر در رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفت، ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

به گزارش مهر حسین توکلی افزود: فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته هایی که پذیرش دانشجو در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شد و ۲۸ شهریورماه ۹۸ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: هر داوطلب می توانست نسبت به انتخاب ۱۰۰ کدرشته محل بر اساس ضوابط اقدام کند و کدرشته محل های انتخابی را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

وی یادآور شد: بر اساس آمار اولیه تعداد ۲۷۷ هزار و ۸۰۳ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته هایی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، ۵۹۶ هزار و ۸۸ نفر اعلام شده بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کنکور سازمان سنجش سوابق تحصیلی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی

ایران خودرو اعلام کرد، پس از پایان تعطیلات نوروزی فراخوان متقاضیان پارس را ادامه خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در 27 اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال 1403 فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم