Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:26:31 GMT

دمای هوا در شهرستان لاهیجان بیش از 13درجه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۱۴۸

دمای هوا در شهرستان لاهیجان بیش از 13درجه کاهش یافت

رضا موید ناصری ظهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  دمای هوای روزگذشته شهر لاهیجان در ایستگاه هواشناسی 29و 9درجه سلسیوس بود که براثر نفوذ توده بارشی و بارندگی های شب گذشته امروز حداقل به 16درجه رسید.

وی افزود: طی عصر دیروز تا ظهر امروز 78و نیم میلیمتر باران در ایستگاه هواشناسی لاهیجان ثبت شده که این بارندگی شهرستان لاهیجان را  جزء پر باران ترین شهرستان های استان گیلان از نظرمیزان بارش باران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری خاطرنشان کرد : همچنین صبح امروز (یکشنبه) بادی به شدت 37کیلومتر بر ساعت در این شهرستان وزیدن گرفت .

وی یادآورشد: از عصر امروز بتدریج بر شدت بارندگی ها و ناپیداری های هوا کاسته می شود و بارندگی ها  از فردا بصورت پراکنده  ادامه خواهد داشت و برای استان کاهش ابر و روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

بارندگی ها در شرق گیلان نیز ادامه دارد که در بین شهرهای سیاهکل ، رودسر و لنگرود، لاهیجان بیشترین میزان بارندگی ها عصر شنبه تا ظهر یکشنبه را به خود اختصاص داده  است.

بارندگی ها در  سطح خیابان ها و معابر شهر لاهیجان با آبگرفتگی های جزئی همراه بود  که با همت و تلاش نیروهای شهرداری این مشکلات نیز  رفع شد و تاکنون خسارتی در سطح این شهرستان گزارش نشده است.

6029 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی لاهیجان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران