Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@21:18:44 GMT

ذوالنور: حیات برخی نمایندگان در غیرشفاف بودن است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۱۹۶


به گزارش صدای ایران حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با میزان، با اشاره به بررسی مجدد طرح شنفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح، باید در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس مجددا مورد بررسی قرار گیرد و به دلیل اینکه کمیسیون موضوعات زیادی در نوبت بررسی ندارد امیدواریم به سرعت به صحن علنی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه افرادی که مخالف شفافیت آرای نمایندگان هستند به دو گروه تقسیم می‌شوند، بیان داشت: با اینکه دو گروه مخالف این طرح هستند، اما نتیجه یکی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه یک گروه از مخالفان طرح شفافیت آرای نمایندگان به هیچ وجه نمی‌خواهند کسی بداند چه کار در مجلس می‌کنند، اظهار داشت: حیات این گروه در غیرشفاف بودن امورشان است، یعنی صادق نباشند و کسی از کارشان سر در نیاورد و کسی آن‌ها را مورد سوال قرار ندهد؛ این گروه این شکلی هستند که کاری که می‌کنند را بگویند نکردیم و کاری که نکرده‌اند را بگویند کرده‌ایم تا از این طریق تبعات اقدام خود را مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: عده‌ای هم به این دلیل مخالف این طرح هستند که می‌گویند ما رای‌مان، رای بر منافع کشور است که گاهی نمی‌تواند منافعی بخشی از مردم را محقق کند. البته بنده معتقدم حرف این گروه درست است، اما نماینده باید هزینه بپردازد و شهامت عمل خود را داشته باشد و اگر برای کاری دلیلی دارد که به نفع ملت است محکم بایستد و از موضعش دفاع کند و توضیح دهد لذا نماینده نباید حاضر شود منافع ملی تخریب شود که خودش تخریب نشود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وقتی شفافیت آرای نمایندگان وجود داشته باشد قطعا به نفع کشور و مردم خواهد شد و مردم بیشتر می‌توانند نماینده خود را ارزیابی کنند. به حول و قوه الهی تا نفس دارم پیگیر موضوع هستم تا بحث شفافیت آراء در مجلس تصویب شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ذولنور صدای ایران شفافیت آراء نمایندگان مجلس نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات