Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:25:53 GMT

رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۲۱۴

رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

همزمان باسالروز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه برگزار شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما صبح امروز در رژه نیروهای مسلح با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ دوران دفاع مقدس و جلوگیری از فراموش کردن آن اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به معنای هست سال ایستادگی است و همین موضوع دفاع مقدس را به پدیده‌ای تاریخی در جهان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: این ایستادگی و پیروزی در دفاع مقدس سبب شده اکنون هیچکس در دنیا و در رأس آن‌ها آمریکا جرأت نکند به ایران کج نگاه کند.

علما با اشاره به این تعبیر امام(ره) درباره دفاع مقدس مبنی بر اینکه دیوانه‌ای سنگی انداخته است گفت: دشمن فرودگاه‌های ما را هدف قرار داد که رعب و وحشت ایجاد کند اما رزمندگان با این بیان امام(ره) توانستند دشمن را شکست دهند و با اقتدار ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه الان مقدس دفاع از مقاومت بود که امروز خود را میان داده است افزود: دفاع ایران تنها دفاع از آب و خاک نبود بلکه دفاع از فرهنگ، ارزش‌ها و اصول قرآن و رسول خدا و سنت و اهل بیت(ع) بود.

امروز ایران سرمدار امنیت منطقه  است

زاهدان| سردار مارانی: یکدلی آحاد مردم و مسئولان رمز پیروزی دفاع مقدس بودهمدان| مهمترین درس دفاع مقدس رسیدن به "باور ما می‌توانیم "استفرمانده سپاه استان قزوین: مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس رمز اقتدار نظام است

علما با اشاره به اینکه امروز ایران سرمدار امنیت منطقه از نظر سیاسی، نظامی، اجتماعی و اسلامی است بیان کرد: امروز قدرت جوان‌ها، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و مردم، آمریکا و فرعون زمان را منزوی کرده و آن‌ها را پشت پنجره‌ها نگه داشته است.

وی با بیان اینکه امروز تأمین امنیت دائم و مداوم و مقاومت منطقه از آن ایران است گفت: امروز نظام ما نظام ولایت فقیه است و پشتیبانی از ولایت سبب شده در دنیا منحصر به فرد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون گاه بیش از 50 کشور دنیا به ایران است افزود: اسرائیل شعار از نیل تا فرات  را سر می‌داد اما امروز خبری از این حرف‌ها نیست و این به واسطه اقتدار، قدرت ایران و رهنمودهای ولایت فقیه است.

علما با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای سایر کشورها است بیان کرد: امروز کشورهای دنیا از دفاع مقدس و سبک و روش ایران و همچنین از مدیریت این مرز و بوم کپی‌برداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: چنانچه امروز ارتش سوم و چهارم دنیا از لبنان حساب می‌برند به این دلیل است که آن‌ها از ایران الگو‌برداری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به معنای ظهور باکری‌ها، باقری‌ها، بابایی‌ها و شیرودی‌ها است گفت: امروز ایران به برکت دفاع مقدس به عنوان ابرقدرت منطقه در دنیا مطرح است و وقتی رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می‌کند من راجع به ایران چیزی نگفتم، یعنی در مقابل ایران ناتوان است.

 

انتهای پیام/  ع

R41380/P/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سردار رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رییس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کرد.

سخنگوی وزارت دفاع افزود: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه این است که زمانی که یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید و لازم است که ساختاری ایجاد شود، باید اذن فرماندهی کل قوا اخذ شود و با این اخذ آن ساختار تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشکیل سازمان جدیدی اذن بدهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید، بر همین اساس ۱۴ سال قبل اذن از رهبری انقلاب برای تشکیل این سازمان گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد.

طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و در حال استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم. همچنین با ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم اما استفاده ار دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور، نیازمند سازمانی است که عهده‌دار این مسؤولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند، یعنی این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که دشمن غافلگیر شود.

کد خبر 6084251 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه