Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:28:42 GMT

ازسرگیری انتقاد از کره جنوبی در رسانه‌های کره شمالی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۲۳۳

رسانه‌های کره شمالی امروز (یکشنبه) انتقادها از کره جنوبی را در حالی از سرگرفتند که یکی از روزنامه‌های اصلی پیونگ یانگ مدعی شد سئول هرگز نمی‌تواند از مسئولیت بدتر شدن اوضاع در شبه جزیره کره فرار کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی این انتقاد را از سئول منتشر کرد و به اظهارات اخیر مقام‌های کره جنوبی اشاره کرد که گفته بودند تنش‌ها در شبه جزیره کره پس از آزمایش‌های موشکی پیونگ یانگ شدت یافته اگرچه سئول تلاش کرده تا به گفتگوها با کره شمالی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه همچنین نوشت: هیچ چیزی نمی‌تواند هویت جنایتکارانه مقام‌های کره جنوبی که صلح و ثبات در شبه جزیره کره را با آزمایش‌های نظامی و ایجاد تسلیحات با فناوری عالی از بین می‌برند، مخفی کند.

در اوت سال جاری میلادی، رسانه‌های کره شمالی به صورت روزانه به انتقاد از کره جنوبی بابت رزمایش‌های نظامی پرداختند که پیونگ یانگ آنها را تمرین برای حمله توصیف کرده اما چنین انتقادهایی در هفته های اخیر به تدریج کم شده بود. مقاله امروز روزنامه رودونگ سینمون به نظر از سرگیری چنین انتقادهایی است که می‌توان آنها را اقدامی با هدف تقویت موقعیت مذاکره‌اش پیش از آغاز احتمالی مذاکرات اتمی با آمریکا دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاکرات کره شمالی و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

حمایت جانانه از مدیران خطرپذیر در روزنامه آوای خراسان جنوبی و افتتاح 2 طرح عمرانی هرماه توسط سپاه در خراسان جنوبی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کره شمالی بار دیگر آزمایش موشکی انجام داد
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • (ویدئو) جشن باشکوه افتتاح بلوک‌های آپارتمانی در پیونگ یانگ
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین