Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:07:43 GMT

یونایتد به دنبال جایگزین کردن سولسشر با توخل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۲۷۴

یونایتد به دنبال جایگزین کردن سولسشر با توخل

به ادعای یک رسانه فرانسوی، منچستریونایتد، توماس توخل، سرمربی PSG را به عنوان هدف احتمالی خود در نظر گرفته تا در صورت ناتوانی سولسشر در بهبود نتایج یونایتد، سکان هدایت تیم را به او بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه فرانسوی  Le10 Sport مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که از نتایج کسب شده توسط این تیم در فصل جاری راضی نیست، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن را به عنوان گزینه احتمالی خود در نظر گرفته تا در صورت ناتوانی سولسشر در بهبود نتایج تیمش، او را به جای اسطوره نروژی خود به عنوان سرمربی یونایتد منصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس این گزارش با اینکه قرارداد سولسشر با یونایتد تا سال 2021 اعتبار دارد ولی نتایج ضعیف او با شیاطین سرخ کاسه صبر مدیران باشگاه را به لبریز شدن نزدیک کرده است. اما این نشریه فرانسوی می‌گوید بارسلونا هم نیم‌نگاهی به جذب توخل به عنوان جانشین ارنستو والورده دارد و یونایتد ممکن است در این راه مجبور به رقابت با بارسا شود.

 

یونایتد شش ماه پیش و بعد از کسب نتایج درخشان اوله گنار سولسشر در دوران فعالیتش به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ، او را با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی دائمی خود منصوب کرد. ولی یونایتد بعد از آن نتایج خوبی بدست نیاورده و فصل گذشته را با کسب مقام ششم لیگ برتر به پایان رساند. شیاطین سرخ در فصل جاری هم نتایج خیلی خوبی بدست نیاورده و نتوانسته رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.

 

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تراکتور و قربان بردیف تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند اما در جلسه نهایی، سرمربی روس‌تبار به مدیران باشگاه اعلام کردند که تا سه ماه آینده امکان حضور در ایران را نخواهد داشت و برای شروع فصل جدید می‌تواند به ایران بیاید تا حضور او در تبریز فعلا منتفی شود.

نکته جالب اینکه در صورت حضور بردیف در ایران، او با 71 سال سن، تبدیل به پیرترین سرمربی تاریخ تراکتور می‌شد که حتی در سطح فوتبال ایران هم یک رکورد عجیب و غریب محسوب می‌شود.

بردیف فصل گذشته در 11 بازی هدایت تراکتور را برعهده داشت و موفق شد تنها 4 برد برای این تیم کسب کند و در 4 دیدار نیز بازنده شد و با 3 تساوی به کار خود خاتمه داد. او بعد از تراکتور دو دوره کاری در روسیه هم داشت که با نتایج چندان خوبی همراه نشدند.

هم اکنون رکورد مسن‌ترین سرمربی در اختیار مصطفی دنیزلی است که در 70 سالگی هدایت تراکتور را برعهده داشت و البته نتایج چندان خوبی هم کسب نکرد و در میانه راه به پایان کارش در تبریز رسید.

جان توشاک سرمربی بریتانیایی تیم تراکتور هم در 69 سالگی سرمربی این تیم شد و در حالی که از نظر ذهنی هم شرایط خوبی نداشت، پس از نتایج ضعیف از شغل خود برکنار شد. ژرژ لیکنز در 68 سالگی پای به تبریز گذاشت و او هم نتوانست نتایج موردنظر را با قرمزهای تبریزی رقم بزند.

در مجموع به نظر می‌رسد سرمربیان مسن نتایج چندان خوبی در تراکتور نداشتند و حتی از بین سرمربیان داخلی، فیروز کریمی نیز با همین الگو به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!