Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه یوپن بلژیک نقش داشتن سرمربی تیم ملی ایران در انتقال دو بازیکن ایرانی به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش  فارس، سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش کشورمان در تابستان اخیر از روستوف راهی یوپن بلژیک شد و بعد از آن نیز امید ابراهیمی از الاهلی قطر راهی این تیم بلژیکی شد.

بعد از انتقال این دو بازیکن ملی پوش کشورمان به این باشگاه بلژیکی گمانه زنی ها درباره دست داشتن مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان در این انتقال ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصا اینکه امید ابراهیمی در اولین مصاحبه اش گفته بود که ویلموتس و پورعلی گنجی به او مشاوره دادند به این شایعات بیشتر دامن زد.

هنکل، مدیر باشگاه یوپن در مصاحبه با نشریه «lanouvellegazette» بلژیک گفت: ما امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی را در تابستان به خاطر کیفیت بالایشان جذب کردیم و این دو بازیکن ملی پوش ایرانی خوب عمل کردند. مطرح کردن این سوال که مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران در انتقال این دو بازیکن دخالت کرده و نقش داشته درست نیست و ما خودمان این دو بازیکن را جذب کردیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ابراهیمی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم

تابستان شلوغی در انتظار بلوگرانا خواهد بود. آبی‌واناری قصد فروش5 بازیکن را دارند تا بتوانند گزینه‌های مد نظر خود را خریداری کنند.

طرفداری | بارسلونا به فروش 5 بازیکن فکر می‌کند.

به گزارش اسپورت، یکی از اهداف بارسلونا در تابستان پیش رو، کسب درآمد از راه فروش بازیکنان است. سران بلوگرانا امیدوارند مبلغی در حدود 200 میلیون یورو از فروش 5 بازیکن به دست آوردند و بیلان مالی باشگاه را بهبود ببخشند. مهم‌ترین نام در لیست فروش بارسا، ستاره خاموشی است که روزی به عنوان وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی معرفی شد و اکنون در کاتالونیا تمایل چندانی به بازگشت او دیده نمی‌شود. آنسو فاتی، وینگر 21 ساله بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون توپ می‌زند، به همراه چهار بازیکن دیگر در لیست فروش آبی‌واناری‌ها قرار گرفته‌است.

5 بازیکن در لیست فروش بارسلونا آنسو فاتی کلمن لنگله اریک گارسیا آندریاس کریستنسن یا ژول کونده رافینیا

بارسلونا قصد دارد بخشی درآمد حاصله از فروش بازیکنان فوق را صرف خرید یک هافبک دفاعی ایده‌آل کند. آمادو اونانا، ستاره 22 ساله اورتون گزینه محبوب دکو برای تقویت خط هافبک است و خرید او رقمی در حدود 40 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت. علاوه‌بر این، بارسا نیم‌نگاهی به انتقال قرضی برایان ساراگوسا از بایرن مونیخ دارد. ساراگوسا از نیمکت‌نشینی در بایرن راضی نیست و ادامه این روند ممکن است آینده او را تغییر دهد.

فرمین لوپز قربانی انتقال آمادو اونانا به بارسلونا می‌شود؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سخنرانی کاظم صدیقی بعد از جنجال زمین خواری در حوزه علمیه ازگل
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • واکنش تند یک پزشک به مسوئلان پس از خودکشی خانم دکتر جوان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم