Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۴۸ شهرک نشین یهودی با حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی و همراهی خاخام‌های یهودی در یک هفته گذشته به مسجدالاقصی حمله کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «palestina-komitee»، 448 شهرک نشین یهودی با حمایت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در یک هفته گذشته به مسجد الاقصی حمله کردند.

 

خبرگزاری ها گزارش دادند: صدها شهرک نشین همراه با خاخام های یهودی به صحن های مسجد الاقصی حمله و اقدام به برگزاری مناسک تلمودی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که از آیین های یهودیت است تحت حمایت امنیتی نیروهای اشغالگر اسرائیلی انجام شد.

 

حمله به مسجدالاقصی در هفته گذشته از روز یکشنبه تا پنجشنبه هر روز از طریق باب مغربی که از سال 1969 تا کنون تحت کنترل نیروهای اشغالگر اسرائیلی قرار دارد، انجام شد.

 

این حملات تقریبا هر هفته به طور مداوم صورت می گیرد و شهرک نشینان بعد از انجام مناسک خود صحن های مسجد الاقصی را از طریق باب «السیلسیلا» ترک می کنند.

 

معمولا در جریان انجام این مراسم، دسترسی نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی محدود می شود تا خطر اعتراض آنها کاهش پیدا کند.

 

اردن بارها ورود اسرائیلی ها به مسجد الاقصی را محکوم کرده و آن را نقض حقوق فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی می داند.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح مسجد طراز اسلامی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی اربعین حسینی دفاع مقدس کانون های مساجد شهرک نشینان یهودی مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «شومیرا»

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای امروز-یکشنبه- اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و در پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها و در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی به روستاهای پایدار جنوب و منازل غیرنظامیان، مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح برابر با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ساختمان مورد استفاده سربازان اشغالگر در شهرک شومیرا (شهرک اشغالی طربیخا در لبنان) را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

از هشت اکتبر، مرز اراضی اشغالی و لبنان شاهد تنش شدید و تبادل آتش متناوب بین ارتش اشغالگر از یک سو و حزب‌الله لبنان و جناح فلسطینی از سوی دیگر بوده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897750

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • حمله حزب‌الله لبنان به محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «شومیرا»