Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:43:46 GMT

کنگره ملی سلامت خانواده در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۴۰۷

کنگره ملی سلامت خانواده در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری کنگره ملی سلامت خانواده با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه علوم پزشکی در اردبیل خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سلامت خانواده در اردبیل اظهار داشت: برای همکاری در راستای میزبانی کنگره ملی سیمای سلامت خانواده آمادگی لازم را داریم و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با عقد تفاهم‌نامه همکاری برای میزبانی هرچه بهتر این کنگره آمادگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت جامعه و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است، افزود: تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که این سازمان‌ها با عقد تفاهم‌نامه می‌توانند در راستای اهداف این کنگره ورود کرده و کمک کنند.

بیش از 95 هزار کرمانشاهی در طرح سفیران سلامت خانواده مشارکت کردند«ازدواج» نعمتی الهی است/ سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده استحدود 18 هزار سفیر سلامت خانواده در استان گلستان فعالیت می‌کنندطرح تحول سلامت در کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه پنجم/ سفیران سلامت مراقبان سلامت خانواده‌ها می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکاری‌های علمی است، تصریح کرد: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند راهکارهای علمی است که جوانان می‌توانند در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی از برگزاری این همایش ملی در سال آینده با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علو پزشکی خبر داد و گفت:کنگره ملی سیمای سلامت خانواده 26 تا 28 تیرماه سال آینده با حضور اساتید برجسته کشوری در اردبیل برگزار خواهد شد.

 رئیس دانشکده پرستایی و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: کنگره ملی سیمای سلامت خانواده برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود و تلاش و جدیت بر میزبانی شایسته از این کنگره است.

مولایی گفت: این کنگره در هشت محور پرستاری و مامایی و سلامت جامعه، سلامت جنسی و باروری، سلامت روانی، اجتماعی و معنوی خانواده، بیماری، سرطان و سلامت خانواده، شبکه‌های مجازی و سلامت خانواده، بحران‌ها و سلامت خانواده، آموزش و ارتقای سلامت خانواده و حقوق و اخلاق در سلامت خانواده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ روح‌الله مقدم با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج افزود: تور ماه عسل زوج‌های جوان که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع دانست.


معاون امورجوانان اداره کل‌ورزش و جوانان استان قم افزود: زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

 

وی از واجدین شرایط خواست؛ تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود