Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:47:25 GMT

محسن هاشمی: وضعیت نگهداشت شهر متوسط است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۴۰۸

محسن هاشمی: وضعیت نگهداشت شهر متوسط است

رئیس شورای شهر تهران گفت: : من نمی‌گویم نگهداشت شهر ضعیف است و در حال حاضر نگهداشت در سطح متوسط است، موضوعی که وجود دارد بحث شفافیت قراردادهای مربوط به نگهداشت شهری است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،؛ محسن هاشمی در پایان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار کرد: بودجه شهرداری تهران در سال 98 انقباضی بسته شده و هر ماهه گزارش عملکرد بودجه شهرداری به شورا می‌آید و در جلسه قبلی وقتی گزارش بودجه خوانده شد برخی از اعضا نگرانی‌ها را مطرح کردند  و اعلام شد درآمد شهرداری به اندازه بودجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور در جلسه هم‌اندیشی امروز این موضوع به شهردار تهران تذکر داده شد.

هاشمی گفت: همچنین اعضا نظرشان این بود که باید هزینه شهرداری کاهش یابد و این موضوع هم با توجه به مشکلات کلی کشور به شهردار تهران تذکر داده شد ضمن اینکه حدود یازده هزار میلیارد تومان فیش عوارض صادر شده اما تنها یک سوم از این میزان فیش‌ها را پرداخت کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز و پس از اظهارات اعضای شورای شهر تهران، آقای حناچی اعلام کرد که در مجموعه شهرداری اقداماتی در دستور کار قرار دارد تا ساخت و ساز رونق پیدا کند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که از عملکرد مناطق به شورا آمده است، مشخص شده که حدود 91 درصد بودجه محقق شده و درآمدها محقق شده است.

هاشمی در ادامه در ارتباط با بازدیدهای صورت گرفته از سازمانها و ارگانها گفت: برخی از بازدیدها سرزده و برخی هم با برنامه ریزی است. البته بازدیدهای سرزده تأثیرگذاری بیشتری دارد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره نگهداشت شهر اظهار کرد: من نمی‌گویم نگهداشت شهر ضعیف است و در حال حاضر نگهداشت در سطح متوسط است، موضوعی که وجود دارد بحث شفافیت قراردادهای مربوط به نگهداشت شهری است.

وی ادامه داد: باید قراردادهای نگهداشت شهر دقیق‌تر مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه امروز شاهد این هستیم که هم برون‌سپاری شده و پول به پیمانکار می‌دهیم و هم نیروهای شهرداری سر جایش خودشان مانده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران درباره جنگل چیتگر و  تماس با مدیر آبفا اظهار کرد:: ما بعد از آن بازدیدی که از بوستان چیتگر داشتیم موضوع را به کمیسیون محیط زیست ارجاع کردیم. البته آبفا گفته است که حاضر است آب چیتگر را وصل کند به شرطی که ماهانه حق آب پرداخت شود و بدهی‌ها هم تقسیم شده و پرداخت شود.

نظری: شهرآوردهای تهران باید از تلویزیون‌های شهری پخش شودمجوز 10 میلیارد تومانی شورای شهر به شهرداری برای اربعین حسینیاعزام 7 میلیون نفر به مناطق راهیان نور در سال گذشته

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حسین حسامی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد، احسان نجاری مقدم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و حسن صالحی مفرد شهردار منطقه ۵، با حضور در منزل «سعید پریوش» پاکبان حادثه دیده منطقه ۵، از نزدیک جویای احوال وی شدند.   در این دیدار، پاکبان مصدوم به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت جسمانی خود پرداخت و از مسئولان خواست موانع موجود در خصوص برقراری بیمه و روند طولانی ایجاد شده را رفع کنند.   حسین حسامی، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر نیز ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت بیمه، ادامه روند درمان و پرداختی‌های این پاکبان، گفت: این موضوع جای بازبینی و پیگیری دارد.   وی افزود: چنانچه حادثه‌ای در حین کار برای هر یک از کارکنان شهرداری رخ دهد، فرد علاوه بر درد جسمانی نباید با مشکلات دیگری همچون طی روند‌های طولانی اداری مواجه شود.   همچنین با توجه به استیجاری بودن ملک این پاکبان، حسامی بر مطرح کردن موضوع در شورای شهر و پیگیری آن به منظور رفع مشکل تاکید کرد.   در حادثه رانندگی که سال گذشته در محدوده بولوار شهید بابانظر مشهد رخ داد، رضا شجاعی، سعید پریوش و محسن شرفی، سه پاکبان شهرداری منطقه ۵، حین نظافت صدمتری در ساعت ۴ صبح دچار سانحه شدند.   در این حادثه، «رضا شجاعی» به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد، «محسن شرفی» به صورت سرپایی درمان شد و «سعید پریوش» هم از ناحیه دست و پای راست به شدت آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفت که پس از گذشت ۹ ماه همچنان مراحل درمان را طی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران