Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از متوقف کردن یک اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در یکی از محورهای مواصلاتی شازند خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان مرکزی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 800 عدد از انواع مختلف کالا از جمله سیلندر خودرو، فلاسک، تلویزیون، ماشین ظرف‌شویی، بلبرینگ، زودپز، سبد، قاشق و سایر موارد بدون مدارک معتبر گمرکی بوده که در عملیات پلیس کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس درحال گذر از استان‌های مختلف در یکی از راه‌های مواصلاتی شهرستان شازند استان مرکزی کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از 1 میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: روز گذشته طی اطلاعات کسب شده نیروی انتظامی شهرستان شازند از تردد اتوبوسی حامل انواع کالای قاچاق که به سمت تهران در حرکت بود مطلع و آن را متوقف کردند، راننده خودرو در عملیات پلیس دستگیر  و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

تهران| کشف 27کامیون حامل کالای قاچاق به‌ارزش 60 میلیاردطرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی اجرا می‌شود کشف 1000 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ 9 باند متلاشی شد

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان ساوه نیز 200 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو کشف شده است، که ارزش آن حدود 70 میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی اقدامات مهمی در راستای جلوگیری از قاچاق کالا شده که در این بین همراهی مردم کمک زیادی به نیروی انتظامی کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن