Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:51:04 GMT

طرح پیراهن فصل آینده بارسلونا لو رفت + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۴۶۹

طرح پیراهن فصل آینده بارسلونا لو رفت + عکس

در حالی که هنوز ۵ هفته از فصل جدید لالیگا نگذشته است، طرح پیراهن فصل آینده این تیم لو رفته است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نشریه اسپورت کاتالونیا، در حالی که هواداران بارسلونا تازه به طرح جدید و شطرنجی پیراهن تیم محبوب‌شان عادت می‌کنند، باشگاه کاتالان و اسپانسرش نایکی، تصمیم گرفته‌اند که پیراهن اصلی باشگاه را برای فصل 21-2020 به طرح اصلی‌اش یعنی راه‌راه‌های عمودی برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش اسپورت، خوسپ ماریا بارتومئو و گروهی از مدیران باشگاه از طرح ارائه شده توسط نایکی برای بازگشت به پیراهن راه‌راه‌های عمودی حمایت کرده‌اند و اولین تصویر از این طرح نیز لو رفته است.

لالیگا| تداوم نتایج ضعیف خارج از خانه بارسلونا با شکست مقابل گرانادا

گویا طرح این پیراهن الهام گرفته از پیراهنی است که یک قرن پیش بازیکنان تیمی که پائولینو آلکانتارا ستاره‌‌اش بود، به تن می‌کردند. خوسپ سامیتیر و ریکاردو زامورا هم دیگر ستاره‌های آن تیم بودند که قهرمان اسپانیا و کاتالونیا شد.

تفاوتی که پیراهن فصل آینده بارسلونا با پیراهن‌های فصول گذشته این تیم  که شباهت زیادی به پیراهن فصل 11-2010 دارد، قرار گرفتن خطوط باریک زرد رنگ میان نوارهای عمودی آبی و اناری است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

به نقل از ورزش سه سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888854

دیگر خبرها

  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید