Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:24:37 GMT

ردپای دلالان درسفارشات‌روپوش‌مدارس!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۵۳۲

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه در حال حاضر نهادی برای نظارت بر کیفیت لباس مدارس وجود ندارد، از حضور دلالان برای گرفتن سفارش روپوش از مدارس سخن گفت. ناطقان: مجید افتخاری با بیان اینکه در بخش سفارش روپوش مدارس نوعی رانت شکل گرفته، اظهار کرد: در مواردی برخی از دلالان به مدارس معرفی می‌شوند و سفارش روپوش مدارس را از آن‌ها می‌گیرند و به تولیدکنندگان می‌دهند؛ بنابراین بخش عمده‌ای از مبلغ دریافتی از والدین بابت تهیه روپوش مدارس، نه به جیب تولیدکننده یا سیستم آموزشی، بلکه به جیب دلالان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الیاف لباس کودکان نباید پلی‌استر داشته باشد

وی در ادامه با بیان اینکه نهادی برای نظارت بر کیفیت لباس مدارس وجود ندارد، اظهار کرد: برای دوخت لباس‌هایی که برای مدارس تهیه می‌شود نباید از الیاف پلی‌استر استفاده شود، چراکه این الیاف به کودکان آسیب می‌زند، اما در حال حاضر استاندارد روپوش مدارس سنجیده نمی‌شود.

روپوش مدارس؛ قاتل خلاقیت کودکان

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران در ادامه با بیان اینکه قانونی مبنی بر لزوم استفاده از لباس یکسان در طول سال از سوی دانش‌آموزان، وجود ندارد، تصریح کرد: در گذشته چهارچوبی از نظر رنگ و شکل روپوش مدارس برای دانش‌آموزان تعیین می‌شد، اما امروزه تامین روپوش مدارس به نوعی تجارت تبدیل شده و دلالان شرایط را به‌گونه‌ای پیش می‌برند که والدین را مجبور کنند برای تهیه روپوش مدارس به مدرسه سفارش دهند.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از یک لباس ثابت در کل سال تحصیلی تمام خلاقیت دانش‌آموزان را از بین می‌برد، گفت: در کشورهای توسعه یافته نیز معمولا چهارچوبی برای لباس مدارس تعیین می‌شود و دانش‌آموزان مجبور نیستند همیشه از یک دست لباس استفاده کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: دلالان ، سفارشات ، روپوش مدارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دلالان سفارشات روپوش مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور،‌ اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

افزایش حجم آگهی‌های فروش مسکن بر در و دیوار شهر | بازار مسکن در فصل پاییز چه وضعیتی خواهد داشت؟

نوروزی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد:‌ اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

کد خبر 846550 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن مسکن اجاره

دیگر خبرها

  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • ببینید | ردپای آبی
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران