Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:33:08 GMT

زنگ شکوفه ها در میاندوآب به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۵۳۴

زنگ شکوفه ها در میاندوآب به صدا درآمد

رئیس آموزش و پرورش میاندوآب گفت: بیش از 4 هزار و 500 دانش آموز میاندوآبی امسال برای نخستین بار به مدرسه می روند.

به گزارش ایسنا، بهروز تقی نژاد در مراسمی که امروز تحت عنوان جشن شکوفه ها در این شهرستان برگزار شد گفت: امسال 4 هزار و 546 دانش آموز کلاس اولی در میاندوآب بر سر کلاس های درس می روند که نسبت به سال قبل 4 کلاس بیشتر شده است و از این تعداد 2 هزار و  372 نفر پسر و 2 هزار و 174 نفر دختر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی نژاد با اشاره به اینکه 100 درصد دانش آموزان مشمول کلاس اولی میاندوآبی در مدارس ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 3 هزار و  898 نفر در مدارس دولتی و 648 دانش آموز هم در مدارس غیردولتی شهرستان تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 6080332

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد