Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:20:49 GMT

پرداخت ۲۸۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان البرزی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۵۷۹

پرداخت ۲۸۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان البرزی

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه کمک معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌ صورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت واریز می‌شود، گفت: این نهاد علاوه بر پرداخت کمک معیشت ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز به مددجویان خدماتی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز بر اساس تعداد نفرات خانوار ماهانه از ۲۰۶ هزار تا ۷۴۴ هزار تومان دریافت می‌کنند، افزود: ۲۸۰ میلیارد ریال بابت کمک‌ معیشت بر اساس تعداد نفرات خانوار به‌ حساب خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز واریز شد.
محمدی‌فرد با اشاره به کمک‌های خیران برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف این نهاد یادآور شد: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزون بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین نیز مبالغی را به‌ صورت ماهانه دریافت می‌کنند.
وی مبالغ واریزی به‌ حساب خانوارهای مددجو بابت کمک‌ معیشت و یارانه را بدین شرح عنوان کرد: خانوارهای یک نفره ۲۰۶ هزار تومان، دو نفره ۳۶۶ هزار تومان، سه نفره ۴۹۶ هزار تومان، چهار نفره ۶۴۸ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۷۴۴ هزار تومان به‌ صورت ماهانه دریافت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز بابیان اینکه هم اکنون در استان البرز حدود ۲۶ هزار خانوار حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: حدود ۵۰ درصد از خانوارهای مددجوی البرزی در شهرستان کرج و سایر خانوارها در دیگر شهرهای استان البرز ساکن هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی محمدی فرد کمیته امداد امام خمینی کمک معیشت مددجو خانوار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خلفی اظهار داشت: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت و آموزش همگانی آشنا شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۸ دوره شامل: کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳ هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای ۴ هزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد.

خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته، ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات ویژه متقاضیان برگزار شد که طی آن، ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز تصریح کرد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه (کد سه) و یک دوره تربیت مربی پایه، دوره بازآموزی مربیگری کد سه و مربیگری پایه، از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.

خلفی گفت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

کد خبر 6085141

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی