Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز  در مراسم  صبحگاه مشترک نیروی انتتظامی و سپاه  با اشاره به  یادآوری از خودگذشتگی‌ها و دلاوری رزمندگان  اسلام در هشت سال دفاع مقدس،گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های ملت رشید و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان عالم سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه‌ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این پیروزی بدست نمی‌آمد مگر با رهبری مقام معظم رهبری که تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه برآب نموده است.

سلمانی با بیان اینکه شعار محوری امسال ،ما پیروزیم، هستیم، اظهار کرد: سعی شده برنامه‌های امسال با روی کردی خلاقانه انجام شود و برنامه‌ها در جهت تبیین دست آورد‌های دفاع مقدس و پشتیبانی مردم از دفاع مقدس باشد.

همزمان با آغاز اولین روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترکی با حضور فرماندار، امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتتظامی و جمعی از روسای ادارت شهرستان و خانواده معزز شهدا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.

انتهای پیام/ی

صبحگاه مشترک نیروی انتتظامی و سپاه در مهریز برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان از برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک فرارسیدن این هفته و روز معلم گفت: شهید مطهری جایگاه ویژه‌ای در سازماندهی نظام اسلامی در قالب برنامه‌های محتوایی و قوانین بالادستی مثل قانون اساسی داشتند.

وی با بیان اینکه نظرات این شهید بزرگوار در تمامی زمان‌ها کارایی دارد، تصریح کرد: شهید مطهری تاثیرگذاری ویژه‌ای در بین نسل جوان در طول حیات خود و پس از آن دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن افکار و اندیشه‌های شهید مطهری سبب هدایت و مصون ماندن از گمراهی در جامعه است.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سپاه پاسداران گفت: سپاه یک مجموعه نظامی ، عقیدتی و مذهبی است که در عین حال از عقیده، اعتقاد و تفکر الهی نمی‌تواند جدا باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران افزود: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وطایف است چرا که سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و مأموریت خود برسد.

وی به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه، ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه در قالب فردی چه اجتماعی، پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه مطابق فرموده رهبر معظم انقلاب سپاه سیاسی است اما حزبی، گروهی و جریانی نیست،گفت: سپاه به هیچ حزب و جریانی وابستگی ندارد اما آگاه به مسائل سیاسی است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه پاسداری و کمک سپاه به نهادهای دیگر در پیش برندگی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه از متن مردم بوده و همواره در صحنه است چرا که سپاه خود را متعلق به مردم و جامعه می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال گذشته گفت: برگزاری 20 هزار جلسه بصیرتی ، برگزاری 2 هزار و 320 جلسه بصیرتی بصورت غیرحضوری و مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه های مختلف با حضور و شرکت یک میلیون و 120 هزار نفر در این جلسات،‌ بسیج استادیاران، اسوه‌ها و حلقات صالحین در استان با حضور 80 هزار نفر در مجموع نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری 56 دوره دانا و توانا با حضور 7 هزار و 530 نفر در مجموع، برگزاری 800 محفل قرآنی با حضور بیش از 40 هزار نفر در مجموع، اعزام 300 خانواده به مشهد و قم، برگزاری راهیان نور دانش آموزی و پیشرفت، تهیه و توزیع بیش از 25 هزار و 200 نسخه محتوایی در بین بسیجیان و متولیان و توزیع قریب به یک هزار جلد کتاب صعود چهل ساله برخی از اقدامات این مجموعه در سال گذشته بوده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی بابیان اینکه بیش از 400 برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می شود ادامه داد: گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان و شهرستان‌ها، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمین و مربیان، برگزاری همایش حکمت مطهر، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه هاست.

وی در پایان  یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، فراخوان مقاله در راستای پژوهش تربیتی، نواختن زنگ سپاس در مدارس، نشست‌های معرفتی و بصیرتی و عملی در قالب فضای مجازی و حضوری در پایگاه‌های مقاومت ، طرح ثامن، دیدار از معلمان مربیان و اساتید برگزاری نمایشگاه کتاب و … از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است