Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب یک نفر صاحب‌نظر و کارشناس خبره در زمینه مسائل آموزشی و اجتماعی در حوزه زیست محیطی جهت عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت پسماند، موضوع ردیف ششم بند الف ذیل ماده سوم مصوبه ابلاغی باتوجه به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در دستور کار یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات در بررسی این دستور، گفت: پیشنهاد من این است که این دستور از صحن شورای شهر تهران خارج شود و در کمیسیون به طوری جدی‌تر نماینده‌ای انتخاب شود که از بدنه شورا باشد.

بیشتر بخوانید: جزئیات مصوبات یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران

پس از اظهار نظر رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، موضوع خارج شدن دستور انتخاب یک نفر صاحبنظر و کارشناس خبره در زمینه مسائل آموزشی و اجتماعی در حوزه زیست محیطی، در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد که اعضای شورای شهر تهران با بیشترین رأی (۱۹ رأی موافق از ۱۹ عضو حاضر) این دستور را از دستور جلسه شورای شهر تهران خارج کردند.

انتهای پیام/

طرح انتخاب کارشناس آموزش مسائل محیط زیست از دستور کار شورای شهر تهران خارج شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند

سعید کریمی امروز اول اردیبهشت در اولین دوره آموزشی ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران استان فارس که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: مسئله اصلی در سطح استان فارس مسئله زیست محیطی، آب و خاک است و این موضوعات نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد و باید از تجربیات استان‌های دیگر که در این زمینه اقداماتی انجام داده‌اند استفاده کنیم و با یک رویکرد و نگاه جدید، مدیران سطح استان و کشور این موضوع را مدیریت کنند.

مدیرکل ارزیابی زیست محیطی سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای توان دست‌اندرکاران مدیریت بحران استان، بیان کرد: موضوعات از سطح سیاست‌گذاری تا سطح تصمیم‌گیری و اجرا در دوره‌های آموزشی مورد بحث قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند با دانش و مهارت بهتری بحران‌های مختلف را مدیریت کنند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در این نشست گفت: یکی از اهداف اصلی اداره‌کل مدیریت بحران استان فارس در سال ۱۴۰۳ برگزاری دوره‌های آموزش و کارگاه‌های آموزشی در سطح استان فارس برای افزایش تاب‌آوری جامعه و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور مقابله با حوادث و مدیریت بحران است.

غلامرضا غلامی افزود: مسائل زیست محیطی مانند فرسایش خاک، افزایش ریزگرد‌ها و بحران آب، بالا رفتن EC خاک و خشک شدن چاه‌ها، استان فارس را تهدید می‌کنند و قبل از اینکه این تهدید‌ها تبدیل به مخاطره و بحران شود باید با هم‌اندیشی و مدیریت صحیح، تاب‌آوری جامعه را بالاتر ببریم.

او همراهی همه دستگاه‌های مسئول در سطح استان فارس را نیاز ضروری برای مدیریت مطلوب موضوعات و بحران‌ها دانست و گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد حرکت منسجم و هماهنگ دستگاه‌ها و نهاد‌های استان برای مدیریت مطلوب بحران‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • علی سلاجقه: مالچ‌پاشی نفتی را برای همیشه از دستور کار خارج کرده‌ایم
  • مالچ‌پاشی نفتی را از دستور کار خارج کرده‌ایم
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • دانشگاه تهران تنها دانشگاه ایرانی دارای رتبه در «مدیریت و کسب‌وکار» و «علوم محیط زیست»
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند
  • ساماندهی پسماند کشاورزی در دستور کار محیط زیست تهران