Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تاس، شرکت‌های هواپیمایی ژاپنی بالاجبار و به دلیل نزدیک شدن طوفان "تاپاه" در جنوب غرب این کشور 412 پرواز را لغو کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمل و نقل ریلی در این جزیره مختل شده و برق 5 هزار ساختمان نیز به دلیل قطع خطوط برق رفته است.

مقامات ژاپنی از احتمال بارش 300 تتا 350 میلیمتری و رانش زمین در منطقه کیوشو خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌ بینی هواشناسی حاکی از آن است که طوفان فصلی «تاپاه» غروب امروز به کیوشو خواهد رسید.

روز گذشته این طوفان از سواحل جنوبی ژاپن در اوکیناوا عبور کرد و به زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد.

تاپاه هفدهمین طوفانی است که از اقیانوس آرام طی سال جاری نشأت گرفته به سمت ژاپن می‌آید.

در ماه سپتامبر نیز یک طوفان بزرگ دیگر به نام فکسای که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن شصت نفر دیگر انجامید ژاپن را در نوردیده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ژاپن پرواز طوفان لغو پرواز شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087225

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • اسلحه ژاپنی علیه تورم و غافلگیری تسلا