Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:12:14 GMT

ساعات کاری ادارات در اول مهر تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۸۶۰

ساعات کاری ادارات در اول مهر تغییر نمی‌کند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: ساعات کاری ادارات در روز اول مهر تغییر نمی‌کند.

امیر مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به بازگشایی مدارس، اظهار کرد: فردا اول مهر و مصادف با بازگشایی مدارس استان است و شهروندان توجه داشته باشند که ساعات کاری ادارات استان تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: بخشنامه‌ای که برای تغییر ساعات کاری ادارات عنوان شده، مربوط به کلان‌شهرها و شهرهای با ترافیک بالا است.

وی افزود: با توجه به بررسی‌هایی که انجام شد، در استان زنجان در سال‌های گذشته مشکلی از بابت ترافیک در روز اول مهر وجود نداشت، به همین دلیل تصمیم بر این شد که ساعات کاری ادارات تغییر نکند.

مرزبان تصریح کرد: والدینی که برای بردن فرزندان‌شان به مدرسه، نیازمند مرخصی هستند، به‌راحتی می‌توانند از مرخصی ساعتی برای این مهم استفاده کنند و مدیران مجموعه‌ها قطعا با این موارد همکاری لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امیر مرزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعد از ظهر روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالا رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

زورآوند اضافه کرد: متوسط دمای هوا تا روز شنبه در بیشتر نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین و سومار با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سنقر با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده، طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین پنج و ۲۳ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده است.

کد خبر 745678

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در تهران
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)