Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:41:47 GMT

تصاویر / رژه نیروهای مسلح در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۸۷۵

تصاویر / رژه نیروهای مسلح در اصفهان

صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار داشت: میهن عزیز ما در یک پیروزی تاریخی بر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است و این پیروزی قاطع را تبریک می‌گویم.

وی افزود: این عملیات مطالبه به حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: روز ۲۹ فروردین روز برجسته ای است که به عنوان روز تولد ارتش اسلامی و انقلابی از آن یاد می‌کنیم. نباید ارتش امروز را با ارتش قبلا کشور مقایسه کرد و آن ارتش و سیستم کاملا از بین رفت و ارتش ما متاثر از انقلاب اسلامی و امام راحل است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ارتش از پس از جنگ تا الان هم مرزها را رها نکرده و پس از جنگ نیز اراضی بسیاری آلوده به مین و مهمات بود و همه نیاز داشتن تا این اراضی پاکسازی شود و لذا نزاجا ماموریت یافت تا از دهانه خلیج فارس تا آذربایجان غربی را پاکسازی کند و الان همه این اراضی پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: ار سال ۷۵ تا ۸۴ نیروی زمینی به صورت پنهان هر روز با منافقین درگیر بوده تا طومار زندگی آنها را در مرزها در هم بپیچد.

حیدری گفت: امروز نزاجا ۲۳ رسته دفاعی دارد و در تمام این رسته‌ها تجهیزات و سامانه‌های بسیاری برای دفاع زمینی وجود دارد و نیازی به بیگانگان نداریم و به مرز خودکفایی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در فرصتی که از رهبری گرفتیم میخواهیم تسلیحاتی را در نزاجا تولید و وارد کنیم که دورزن، نقطه زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن داشته باشند.

وی تاکید کرد: در نزاجا تولید کننده انواع پهپاد هستیم از کوچک و اطلاعاتی تا پهپادهای بزرگ و راهبردی. همچنین انواع موشک‌ها را هم در نیروی زمینی تولید و هم از وزارت دفاع تهیه میکنیم.

حیدری اظهار داشت: اکنون ۱۱ تیپ نزاجا در مرزها از ارس گرفته تا غرب و شمال و جنوب غرب و شمال شرق و .. حضور دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: حضور ما در مرزها به معنای وجود تهدید و خطر در مرزها نیست بلکه باید آمادگی و اشراف اطلاعاتی خود را برای امنیت پایدار حفظ کنیم.

وی افزود: امروز مرزها را به صورت هوشمندانه مراقبت می‌کنیم و از تجهیزات و تسلیحات هوشمند در مرزها بهره می بریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق و احتمال حمله اسراییل گفت: نیروهای مسلح تکلیف دارند از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی حفاظت کنند. یعنی هم باید از مرزها دفاع کنیم هم استقلال کشور و هم نظام. نیروهای مسلح کشور ما اگر چه در لباس با یکدیگر تفاوت دارند اما مکمل یکدیگر و هم افزا هستند.

وی ادامه داد: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح ما یک تابو شکنی توام با اقتدار رقم زدند و نشان دادند دوران بزن در رو تمام شده و قاعده جدیدی را در منطقه ارائه کردند.

حیدری تاکید کرد: سفارت و کنسولگری هرکشوری در هرجای دنیا بخشی از خاک آن کشور است بنابراین وقتی دشمنی به خود اجازه دهد کنسولگری را هدف قرار دهد یعنی خاک آن کشور را هدف قرار داده و پاسخ قاطع و خاصی به آن داده شد. اگر تکرار شود پاسخ بعدی از این سخت تر خواهد بود.

فرمانده نزاجا ادامه داد: خدمت برادر عزیزم سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه تبریک عرض میکنم. آن شب ما هم مثل همه نیروهای مسلح در آمادگی کامل بودیم و همه با هم وظایف خود را انجام می‌دهیم. امروز هم در آمادگی کامل قرار داریم و رژیم کودک کش هم بداند که قاعده و فرمول جدیدی بوجود آمده و پایخگوی تمام شرارتهای احتمالی خواهیم بود.
وی در پاسخ به سوالی درخصوص عملیاتهای تروریستی اخیر در چابهار و جنوب شرق کشور گفت: سطح شرارتی که توسط دشمنان در برخی نقاط مرزی کشور رقم میخورد سطح بالایی نیست و علیه نظم و انضباط جامعه است و نیازی به دخالت نیروی محوری زمینی نیست و البته ما در مرزها حضور داریم و در کنار نیروی زمینی سپاه امنیت مرزها را تامین می‌کنیم و امنیت داخل را فراجا تامین می‌کند و اگر روزی نیاز باشد در کنار برادران خود هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص شرایط منطقه نیز گفت: نگاه ما به همسایگانمان رعایت حسن همجواری است و کشورهای همسایه ما غالبا کشورهای مسلمان هستند و وجوه بسیاری داریم اما اگر برخی از این کشورها بخواهند با هدایت بیگانگان حسن همجواری را رعایت نکنند نیروی زمینی و نیروهای مسلح اماده هستند به همان میزان پاسخ شرارتهای آنها را بدهند. الان در آمادگی کامل هستیم تا پاسخگوی هر تهدیدی باشیم.

حیدری همچنین اظهار داشت: در خصوص بهره گیری از هوش مصنوعی در تسلیحات در تلاش هستیم و این در دستور کار است و درخصوص انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال بالا رفتن تنش اسراییل و آمادگی نزاجا گفت: ارتش و نزاجا بخش‌هایی از پازل قدرتمند نیروهای مسلح کشور هستند و امروز آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم و امروز آسمان کشور ما امن‌تر از هر جای جهان است و مرزهای ما هم جزو امن‌ترین مرزهاست.

کد خبر 844913 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • نیروهای مسلح به دشمن تفهیم کرد که جواب یک موشک ده‌ها موشک است
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان قزوین