Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی در حاشیه مراسم رژه ملی در بندرعباس، اظهار کرد: خویشتن‌داری ایران در برابر اقدامات خصمانه آمریکا، به دلیل حفظ حرمت اسلام است.

وی بیان کرد: پهپاد آمریکایی به دلیل ورود به مرز‌های سرزمینی ایران مورد اصابت قرار گرفت و تمام کشور‌های دنیا بدانند که اگر این عمل به وسیله هر کشوری تکرار شود حتماً پهپاد، مورد هدف قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: بسیاری از کشور‌های جهان از توانمندی‌های ایران مطلع هستند و آمریکایی‌ها در برابر توان جمهوری اسلامی ایران اظهار عجز و ناتوانی کردند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب توان جمهوری اسلامی در دریا به منصه ظهور رسیده است این رژه ملی برای تأمین امنیت آب‌های خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

وی اضافه کرد: فقط قسمت کمی از توانمندی‌های انقلاب اسلامی در نمایشگاه‌ها و رژه‌ها نمایش داده می‌شود و قسمت اعظمی از این توانمندی‌ها در مواقع لزوم در شرایط واقعی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: هنگامی‌که آمریکایی‌ها اظهار عجز و ناتوانی در برابر توان جمهوری اسلامی ایران دارند تهدیدات دیگر کشور‌های منطقه قابل‌اعتنا نیست و ما بدان توجه نمی‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران ایجاد اتحاد و اخوت بین همه کشور‌های مسلمان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار فدوی انقلاب مراسم رژه ملی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش آفرین بود. این اتفاقی بی سابقه بود که می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی دارد که در این چند روز مطرح شده است.

وی افزود: ما در یک جنگ شناختی هستیم و راهبرد مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین است. این عملیات مطالبه عمومی برای تنبیه و مجازات اسراییل بود که در بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های سپاه هم آمد و در بیانات رهبری هم تاکیدهایی صورت گرفت.

جوانی با ارائه تخمین راهبردی به گذشته، حال و آینده بیان کرد: ما امروز ۴۵سال را پشت سر گذاشته‌ایم. از ابتدای انقلاب رژیم صهیونیستی رژیمی نامشروع شناخته شد و با این بیان امام خمینی(ره) که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، مقاومت در منطقه شکل گرفت. موضوع اسراییل با نگاه انقلابی و نگاهی که کشورهای غربی از آن حمایت می‌کنند تحلیل شود، باید تحلیل عالمانه داشته باشیم . باید بررسی کرد چرا این رژیم را ایجاد کردند و چه اهدافی برای تشکیل آن داشتند و چه کاری در این ۷۵ سال در جهان اسلام انجام داده است . این بررسی نشان می‌دهد به عنوان یک کشور اسلامی چه رویکردی باید اتخاذ کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اساتید خواست به این نکته توجه کنند که تا وقتی که این رژیم باشد، جهان اسلام با بحران مواجه است، کشورها در مسیر پیشرفت نخواهد بود چون این رژیم ایجاد شده که کارویژه خود را داشته باشد. اکنون باوری دارد شکل می گیرد که این رژیم در حال زوال است و هر اتفاقی آن را یک گام به نابودی نزدیک می‌کند. مانند طوفان الاقصی و غیره.

سردار جوانی افزود: رژیم صهیونیستی ایجاد شد تا جهان اسلام هیچ گاه نتواند روی پای خود بایستد تا زمانی که این رژیم سر پا باشد و حیات ننگینش را داشته باشد جهان اسلام با بحران مواجه است . اساسا این رژیم برای این تشکیل شده است و در این ۴۶ سال باوری شکل گرفته که این رژیم نابودشدنی است و هر اتفاقی آن را یک قدم نزدیک تر کرده است. مادامی که این رژیم سرپا باشد جهان اسلام وحدت را نمی‌بیند.

وی در خصوص عملیات وعده صادق عنوان کرد : جمهوری اسلامی با توجه به اینکه خاک کنسولگری بخشی از خاک کشور است. اقدام لازم را انجام داد و این حرکت اقدامی راهبردی است و اقدامی است که باید انجام می‌شد. باید توجه داشت این اقدام ، اقدامی در راستای بازدارندگی و تنبیه متجاوز و پشیمان‌سازی از اقدامات بعدی است. این عملیات برای تنبیه متجاوز و رسیدن جمهوری اسلامی به سطح بازدارندگی صورت گرفت.

جوانی در خصوص بی‌نظیر بودن این عملیات عنوان کرد: این جریانی بی نظیر بود زیرا که به لحاظ تاکتیکی مطرح می‌شود این گونه طراحی کرده بودند که موشکی نتواند وارد آسمان رژیم صهیونیستی بشود. در اوج آمادگی و سیستم های پدافندی و حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا به رقم این هزینه‌ها جمهوری اسلامی موشک هایی را به اهداف مشخص پرتاب کرد و این نشان می‌دهد به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شده ایم از این پس اگر شرارتی انجام شود، ما از خاک ایران مقابله خواهیم کرد .

وی افزود: این باید تبیین شود که در چنین وضعیتی این رژیم با وعده صادق در تنگناهای بیشتر قرار گرفته و هر اقدامی او را در تنگنای بیشتری قرار خواهد داد و روحیه مقاومت تقویت شده و روندی رو به جلو اتفاق افتاده است و برای رژیم صهیونیستی روندی رو به ضعف در دو دهه اخیر است و هم اینکه حامیان آنان قادر نیستند شرایط را تغییر دهند و مقاومت نیروی مقتدر در منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه رژیم صهیونیستی در حال زوال است، شکل گرفته است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • عملیات «وعده صادق»؛ عامل امیدآفرینی در جهان اسلام
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشت
  • کدخدایی: ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود
  • اطلاعیه سپاه شماره ۲؛ هشدار به آمریکا و کشور‌های منطقه