Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:00:46 GMT

افزایش سرقت در اهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۹۲۵

افزایش سرقت در اهر

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نظری روز یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم اهر گفت: متأسفانه، بیشتر این سرقت ها، توسط سارقانی انجام شده که افراد غیربومی هستند.

وی، افزود: در این مدت، چند مورد سرقت از منازل، باغات، ماشین و مانند اینها انجام شده است.

رئیس دادگستری اهر، گفت: با سارقانی که دستگیر می شوند، به طور قاطع برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: در راستای حفظ امنیت، در محلات، گشت رضویون با همکاری بسیج و سپاه که از افراد معتمد محلات خواهند بود، تشکیل می شود.

رئیس دادگستری اهر، گفت: مردم، اصناف، ادارات و بانک ها، در محل زندگی، کار و کسب دوربین های مدار بسته نصب کنند تا در صورت وقوع هر اتفاقی بتوان به راحتی افراد مشکوک را که اقدام به سرقت کرده اند، شناسایی کرد.

وی، از خانواده ها خواست طلا، جواهرات و پول را در خانه ها نگهداری نکنند تا در صورت سرقت به فکر طلا و پول از دست رفته که با هزاران امید به دست آورده اند، نباشند.

رئیس دادگستری اهر، همچنین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس، از کاندیداهای احتمالی خواست قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، چرا که رفتا آنها رصد می شود.

وی، گفت: برگزاری انتخابات سالم توأم با حضور حداکثری مردم از انتظارات هست و امیدواریم کاندیداها از دادن وعده های نشدنی دوری کنند.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

۷۲۲۵/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سرقت اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام