Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت صنعت سوخت گفت: ۷۰۰۰ جایگاه سوخت در کشور داریم که ۳۴۰۰ جایگاه بنزین و مابقی جایگاه‌های دوگانه و سی ان جی است که البته نسبت به استانداردهای جهانی تعداد جایگاه‌هایمان خیلی کم است.

به گزارش ایسنا، بهمن‌ حسین‌زاده امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به روز شدن استاندارد جایگاه‌های سوخت گفت: روزانه رقمی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون لیتر فراورده از طریق جایگاه‌های سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در کنار این موضوع یکی از مشکلات جایگاه‌داران تبخیر بالا و کیفیت پایین سوخت است که قطعا استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز که معمولا در نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود، با تکیه بر توان داخلی می‌تواند در برطرف کردن این مشکلات موثر باشد.

وی زنجیره‌ای شدن جایگاه‌های سوخت را برای کاهش هزینه‌هایی همچون زمین و هزینه های جانبی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند جایگاه‌های سوخت، تکنولوژی برتر در خدمت این صنف و در نهایت مصرف کننده قرار گیرد.

سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته از ۳۱ شهریور تا سوم مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برای ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایگاه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند