Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:05:31 GMT

آزادکار هندی: هدفم کسب مدال طلای المپیک است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۰۳۳

آزادکار هندی: هدفم کسب مدال طلای المپیک است

به گزارش خبرنگار مهر، دیپاک پونیا آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم هندوستان به دلیل مصدومیت از حضور در فینال مسابقات جهانی و مصاف با حسن یزدانی انصراف داد.

پونیا در این ارتباط گفت: واقعا ناامید و ناراحت هستم و فردا به هندوستان باز می گردم. البته خوشحالم که توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی افزود: واقعا می خواستم در فینال شرکت کنم و برای مدال طلا بجنگم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و رقابت های سختی داشتم.

این آزادکار هندی افزود: به توانایی خودم ایمان داشتم و خوب تمرین کرده بودم اما متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم در فینال شرکت کنم. مصدومیتم در همان دور اول ایجاد شده بود.

وی گفت: المپیک برای من همه چیز و یک رویاست. می خواهم برای المپیک خیلی بیشتر تمرین  کنم و هدفم این است که در المپیک طلا بگیرم.

کد خبر 4725412 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان حسن یزدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی دربی تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد والیبال لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!

عصر ایران - چند هفته قبل، سه فروند هواپیمای ترابری اردنی، مقداری غذا از آسمان روی غزه ریختند و کلی عکس و فیلم منتشر کردند که ایهاالناس! ما حامی فلسطین هستیم و این هم نشانه اش!
البته بسیاری از چترها در دریا فرود آمدند و چندین نفر که برای گرفتن غذا به دریا زده بودند، غرق شدند و جان دادند.

حالا همان اردن حامی مردم غزه، در شبی که موشک ها و پهپادهای ایرانی به سمت اسرائیل می رفت تا کسانی که مردم غزه را این چنین درگیر جان و نان کرده اند تنبیه کنند، تمام قد در کنار اسرائیل ایستاد و به رهگیری پرتابه ها پرداخت تا مبادا به هدف برسند.

مدال طلای ریاکاری را باید به حکومت اردن داد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک