Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ صبح امروز دختر جوانی در مترو تهران مورد حمله جوان ناشناسی قرار گرفت که خود را هوادار فوتبال معرفی کرده بود.

این جوان ناشناس در ایستگاه مترو ناگهان مقابل دختر جوان ظاهر شد و از او پرسید «استقلال یا پرسپولیس؟». در این هنگام دختر جوان پاسخ او را نداد و با بی اعتنایی از کنار او گذشت، اما پسر جوان که مشخص نبود چرا از دست دختر جوان ناراحت است، از جیب خود اسپری گاز فلفل را خارج کرد و به صورت دختر جوان اسپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: صبح امروز زمانی که وارد مترو شدم، پسری حدوداً ۲۵ ساله جلویم پرید و سوال کرد پرسپولیس یا استقلال؟

او ادامه داد: جواب سوال آن پسر جوان را ندادم و چند قدمی از او دور شده بودم که ناگهان با اسپری کردن فلفل به من حمله کرد.

دختر جوان در پاسخ به اینکه آیا فلفل به صورتش اسپری شده یا خیر، گفت: به علت فاصله‌ای که از پسر جوان گرفته بودم، او نتوانست اسپری را به چشمان من بزند و تنها مقداری از اسپری روی صورتم پاشیده شد.

منبع:yjc

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس رسانه فلفل گاز مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   برنج 200 گرم   2 قاشق غذاخوری روغن نباتی   1 عدد پیاز   1 قاشق چایخوری زردچوبه   2 حبه سیر   فلفل 1 عدد   1 قاشق چایخوری نمک   1 قاشق چایخوری فلفل سیاه   1 قاشق چایخوری پاپریکا   1 فنجان گوجه فرنگی رنده شده   آب مرغ 1 فنجان       منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم) طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم) طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)