Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز دمای هوا در مناطق مرکزی استان اردبیل نسبت به دیروز بین ۱۸ تا ۲۲ درجه کاهش یافته است.

او بیان کرد: به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه و شمالی شدن جریانات جوی دمای هوا در سطح استان اردبیل کاهش یافته و امروز در مناطق شمالی و مرکزی استان هوای ابری و سرد و در مناطق جنوبی آسمانی نیمه ابری با هوای سرد انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی امروز و امشب بارش خفیف باران همراه با مه در مناطقی از استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

محمدی گفت: فردا و پس فردا آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری با مه صبحگاهی خواهد بود، اما هوای نسبتاً سرد همچنان تا قبل از ظهر سه شنبه (بویژه در مناطق مرکزی استان) تداوم خواهد داشت.

او بیان کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

افزایش نسبی دمای هوا تا آخر هفته جاری در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانِ یزد بارانی است

سیدعباس میرحسینی رئیس اداراه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای استان یزد گفت: طی ۱۲ ساعت گذشته از مناطق جنوبی و ارتفاعات بارش‌هایی داشتیم، این بارش‌ها نزدیک صبح آغاز شد و برای هرات ۱.۶ میلیمتر، مروست ۰.۶ و نیر ۱.۶ میزان بارش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بارندگی در ساعات آینده در مناطق بیشتری از استان یزد شروع شود، افزود: بارندگی برای فردا نیز در استان پیش‌بینی می‌شود و، چون هوا گرم است بارش‌ها می‌تواند رگباری و بعضا با رعد و برق همراه باشد.

رئیس اداراه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: بارش‌ها در مناطق مستعد و به خصوص ارتفاعات استان یزد می‌تواند به صورت برف باشد و احتمالا در نیمه جنوبی و ارتفاعات استان شدت بارش‌ها می‌تواند بهتر باشد و در این مناطق سیلابی‌شدن مسیرها، روان‌آب‌ها و طغیان رودخانه، پیامد‌های این موج بارشی جوی است.

وی افزود: این سامانه موج بارشی جوی می‌تواند با تندباد‌های لحظه‌ای داشته باشیم که هم استانی‌ها باید استحکام سازه‌های موقت و همچنین گلخانه‌ها را در نظر داشته باشند.

میرحسینی عنوان کرد: با توجه به ابرناکی آسمان برای امروز و فردا، دمای روزانه کاهش می‌یابد و در چهارشنبه‌شب و پنجشنبه‌شب کاهش نسبی دمای شبانه را خواهیم داشت و دیروز دمای بیشینه شهر یزد به ۲۵ درجه سانتیگراد رسید و با توجه به ابرناکی و بارش باران، دمای امروز ۶ درجه نسبت به روز گذشته کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دمای شبانه چهارشنبه و پنج‌شنبه‌شب به نسبت به شب گذشته ۴ درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: روز گذشته گرم‌ترین نقطه بافق ۳۰ درجه و علی آباد با ۶ درجه خنک‌ترین نقطه بودو در حال حاضر درجه دمای یزد نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است و دمای ماکزیمم هوای یزد نیز به ۲۱ درجه خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود