Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@23:39:34 GMT

گل میلاد به پرسپولیس بهترین خاطره زندگی ماست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۲۲۷

گل میلاد به پرسپولیس بهترین خاطره زندگی ماست

به گزارش وانانیوز، 

 از ساعاتی دیگر دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در این گفتگو پگاه مهاجرانی، همسر میلاد میداوودی، ستاره سابق استقلال صحبت‌های جالبی درباره این بازی و خاطراتش از این بازی مطرح کرده است.

 

از زمان آشنایی با میلاد فوتبالی و استقلالی شدم

 

قطعا استقلالی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که با میلاد آشنا شدم طرفدار فوتبال و تیم استقلال شدم و قبل از آن هرگز بازی ها را دنبال نمی کردم.

 

حرفه میلاد ما را از لذت زندگی محروم کرد

 

من و اقای میداوودی در سن هفده-هیجده سالگی باهمدیگر ازدواج کردیم.درست در زمانی که یک زن و شوهر جوان می توانند از زندگی زناشویی خود لذت ببرند ما بدلیل حرفه میلاد از آن لذت محروم شدیم.تمای زندگی ما به اردوهای یک ماهه و دوهفته ای تیم ملی،باشگاهی ختم میشد در کل چیزی از زندگی مشترکمان نفهمیدیم.زمانی که فوتبال بازیکنان هم تمام می شود دنبال مربیگری می روند و این داستان همچنان ادامه دارد. مثلا شب یلدا،سال تحویل یا هر مناسبت دیگری دوست داری که همسرت کنارت باشد اما نیست این موضوع برایم خیلی سخت است.هرکس که مارا می‌بیند می‌گوید: که این ها چه زندگی ایده عالی دارند خوش به حال‌شان اما واقعیت این است زندگی افراد شبیه به ما در ظاهر قشنگ است و بیشتر از زیبا بودن بیشتر دشواراست.

 

میلاد استرس قبل، بعد بازی را وارد زندگی ما نمی‌کرد

 

استرس قبل و بعد از بازی که یک موضوع طبیعی است اما میلاد تا جایی که امکان داشت سعی می کرد که این استرس را وارد زندگی مشترکمان نکند. اما زمان دربی به دلیل اینکه بازی مهم و بسیار حساسی بود بیشتر اقوام و دوستان ما به خانه یمان می آمدند پدر میلاد پرسپولیسی است، آنها همیشه باهم کری میخوانند.دخترما آمتیس از دو سالگی تحت تاثیر دربی بوده تا کل کل کند و کری بخواند.الان که 10 سال دارد زمانی که هنوز لیگ شروع نشده بود،داشت بازی ها را چک میکرد به من می گفت: مامان هفته چهارم دربی است به طرز باور نکردنی دربی برایش اهمیت دارد.

 

با برد استقلال خوشحال با باختنش ناراحت می‌شدم

 

حضور ذهن ندارم اما میلاد موفق شده دوبار در دربی گل بزند و این اتفاق یک حس فوق العاده خوب است.اما امان از روزی که بد بازی میکردند و استقلال نتیجه مطلوب را نمیگرفت.در کل میتوانم بگویم با برد استقلال خوشحال و با باخت آن ناراحت میشدم.

 

با همسر حسین ماهینی و محسن بنگر صمیمی هستم

 

با خانم محسن بنگر،حسین ماهینی خیلی ارتباط خوبی دارم.آنها پرسپولیسی من هم استقلالی بودم بعضی وقت ها باهمدیگر به شوخی هم کری مییخواندیم و بنظر دیدن دربی در کنار آنها خیلی قشنگ بود.

 

امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

 

اززمان شروع لیگ نوزدهم اصلا بازی ها را دنبال نکردم و در جریان شرایط استقلال نیستم.اماهمیشه ازصمیم قلبم آرزوی برای تمامی بازیکنان آرزوی موفقیت میکنم.امیدوارم  که استقلال برنده دربی باشد و آنقدرنتایج خوبی کسب کند که امسال قهرمان لیگ برتر شود.

 

چون آمیتیس نتوانست به ورزشگاه برود یک هفته مریض بود

 

زمانی که میلاد درالاهلی امارات بازی میکرد برای تماشای تمامی بازی ها به استادیوم میرفتم. دیدن فوتبال از نزدیک خیلی لذت بخش تراز دیدن آن از تلوزیون است.متاسفانه در کشور ما این اجازه وجود ندارد و هنوز دلیل آن را هم نمیدانم.زمانی که کسی به یک ورزش علاقه دارد بدون شک دوست دارید مسابقات را از نزدیک تماشا کنید و لذت ببرید.با وجود اینکه همیشه کشورهای عربی را متعصب معرفی کردند امام حالا داریم میبینیم که آنها اجازه هایی را داشتند که ما هنوز نداریم.خودم به شدت با قانون عدم حضور زنان در استادیوم مخالفم و دوست دارم که زن ها بتوانند برای تماشای بازی ها به استادیوم بروند.دختربزرگم که الان 10 ساله است زمانی که قصد داشت برای دیدن دربی به ورزشگاه برود به او اجازه ورود ندادند چون آمیتیس اجازه ورود به استادیوم را پیدا نکرد یک هفته مریض شده بود به من گفت: مامان میخواهم ایران را ترک کنم،چون نمیتوانم برای دیدن بازی پدرم به ورزشگاه بروم.امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود و زنان هم بتوانند از این حق طبیعی خود استفاده کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است

وزیر ورزش و جوانان، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس را بهترین روز تاریخ ورزش کشورمان توصیف کرد.

طرفداری | کیومرث هاشمی در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

کیومرث هاشمی اظهار داشت:

35 سال است که سابقه حضور در ورزش دارم و به نظرم امروز، بهترین روز و نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است. استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند. مردم با خوشحالی سرخابی‌ها شاد می‌شوند و ناراحتی دو تیم باعث ناراحتی مردم است. استقلال و پرسپولیس یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور است.

وی با تشکر از عوامل وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و وزارت اقتصاد و دارایی برای واگذاری سرخابی‌های پایتخت بیان کرد:

اگر تأکیدات رئیس جمهور نبود، شاید این کار انجام نمی‌شد. از خریداران عزیز که محبت کردند و با ورود به این عرصه، به فوتبال کشور کمک کردند، تشکر می‌کنم. با حضور این عزیزان شاهد توسعه فوتبال در بخش باشگاهی خواهیم بود و بسیاری از مشکلاتی که طی سال‌های گذشته مورد نقد کارشناسان فوتبال بوده است، به حداقل می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه از این پس صرفاً از جایگاه نظارتی گام برمی‌دارد، عنوان کرد:

رسانه‌های کشور انتقاداتی نسبت به مشکلات دو باشگاه داشتند. رسانه یک فرصت برای ورزش کشور است و خودمان را مدیون مجموعه رسانه‌ای می‌دانیم. انتقال استقلال و پرسپولیس امروز انجام می‌شود، اما کار نظارتی وزارت اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تازه آغاز می‌شود. با مدیریت خوب سهامداران، شاهد تحول فوتبال کشور خواهیم بود.

«هرگاه حال استقلال و پرسپولیس خوب باشد، حال فوتبال ایران و ورزش کشور خوب است.»، هاشمی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد:

در هشت ماه گذشته گفتم که کار وزارت ورزش صرفاً سیاست‌گذاری و نظارت است، نه تیمداری. ما دنبال تحقق اراده دولت هستیم. خیلی از دوستان می‌گفتند نباید این حرف را می‌زدی (واگذاری سرخابی‌ها) و این کار شدنی نیست. خوشحال هستیم که اراده دولت محقق شد و از همه پیشکسوتان دو باشگاه تشکر می‌کنم.

وی با اعلام خبر واگذاری پنج درصد از سهام سرخابی‌ها به بازیکنان سابق دو باشگاه گفت:

پنج درصد هم برای سهام پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و متعلق به صاحبان اصلی دو باشگاه یعنی پیشکسوتان خواهد بود. این اقدام را با مشورت با پیشکسوتان انجام می‌دهیم و واگذاری این پنج درصد به‌زودی انجام می‌شود. استقلال و پرسپولیس مشکلات بیشتری داشتند و مالکیت مشترک دو باشگاه یکی از دغدغه‌ها بود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد:

تلاش کردیم استقلال و پرسپولیس، بدون دغدغه در مسابقات آسیایی شرکت کنند تا هواداران هم استرسی نداشته باشند. وزارت ورزش و جوانان و نیز وزارت اقتصاد و دارایی در تعیین این مسئله که چه کسی برای در اختیار گرفتن سهام دو باشگاه اقدام کنند، هیچ نقشی نداشتیم. سهام سرخابی‌ها را چند بار به مزایده گذاشتند که کسی پا پیش نگذاشت و سهامداران جدید، این اقدام را با رغبت خودشان انجام دادند.

هاشمی با اشاره به اهمیت تصمیمات مدیران شرکت‌های سهامدار سرخابی‌ها در سرنوشت این دو باشگاه اظهار داشت:

امیدواریم مدیران شرکت‌های مالک، سعه صدر لازم را نسبت به مدیریت استقلال و پرسپولیس داشته باشند. تأکید می‌کنم که سهامداران دو باشگاه، دقت کامل را در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند. نظر هواداران از اهمیت زیادی برای مجموعه ورزش کشور برخوردار است و هر اقدامی باید به رضایت مردم ختم شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است